Pardon?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Pardon?
Moet direct aan Villa Kakelbont denken.
Op die locatie met zoveel eigen grond de investering waard lijkt me.
Het is alleen te hopen dat een koper er geen eenheidsworst van maakt met zwarte kozijnen en een visgraatvloer.
Het is alleen te hopen dat een koper er geen eenheidsworst van maakt met zwarte kozijnen en een visgraatvloer.
Gaaf huis. En idd, hopelijk komt er iemand in de dat huis niet vernield maar in ere herstelt.
Als ik het geld had was ik verhuist iig.
Die man ook achter dat hek
Als ik het geld had was ik verhuist iig.
Die man ook achter dat hek
Als je 2 ton hebt om het op te knappen is het wel een uniek ding!
Ik vind het allemachtig veel geld maar dat komt misschien omdat ik tegenwoordig met noordelijke ogen kijk. Je wilt niet weten wat je voor dat geld bij ons in de buurt kunt kopen, met meer grond en heerlijk in de natuur.pluk schreef: ma 26 okt 2020, 12:50 Moet direct aan Villa Kakelbont denken.
Dat is Maarten Biesheuvel zelf. Nou ja, was.sam28 schreef: ma 26 okt 2020, 13:20 Gaaf huis. En idd, hopelijk komt er iemand in de dat huis niet vernield maar in ere herstelt.
Als ik het geld had was ik verhuist iig.![]()
Die man ook achter dat hek![]()
Als het niet zo bekend was door de familie Biesheuvel, had t vast een tonnetje (hopelijk 2) mindet gekost.
Wat een vreselijk uitgeleefd, duister huis.
Vinden jullie die honderd brandblussers ook zo apart?
Wat een vreselijk uitgeleefd, duister huis.
Vinden jullie die honderd brandblussers ook zo apart?
Wie is dat? Blijkbaar iemand die ik moet kennen?Tanna schreef:Dat is Maarten Biesheuvel zelf. Nou ja, was.
Die brandblussers vielen mij ook op idd
- CindyMayella
- 5-sterren

Heb de foto’s bekeken... aardig wat geld voor dit “huisje”.... en dan nog aardig wat neertellen om het op te knappen???? Voor de rest zou het wel wat voor mij zijn
....
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Een schrijver. En dichter.sam28 schreef: ma 26 okt 2020, 15:04 Wie is dat? Blijkbaar iemand die ik moet kennen?![]()
Die brandblussers vielen mij ook op idd![]()
Dit zijn zowat Oslo prijzen
Hij was een straffe sigarenroker. Dat verklaart ook de camouflage kleuren van het houtwerk
Maar evengoed vind ik het een sketig huuske al had het wel in het bos moeten staan.
Maar evengoed vind ik het een sketig huuske al had het wel in het bos moeten staan.
Het is een vrijstaand huis, in Leiden, op een kavel van ruim 400 m2. Echt, dit is een koopje. Geloof mij nou.
Ja dat dacht ik ook inderdaad. Koopje.Lizzy schreef: ma 26 okt 2020, 15:51 Het is een vrijstaand huis, in Leiden, op een kavel van ruim 400 m2. Echt, dit is een koopje. Geloof mij nou.
Maar goed, de staat is dan ook echt belabberd. Een opknappertje dus.
Hopelijk zit er geen houtworm in.
Zoals Lizzy al zei, voor hier echt niet duur (te erg voor woorden, maar helaas waar
)
Grootste probleem zal zijn dat het valt onder 'gemeentelijk monument'....dus mocht je het tegen opbod op de kop kunnen tikken zul je aan mega veel regels vast zitten qua verbouwen
"Dit woonhuis is uniek aangezien het geheel is opgebouwd uit hout en hiervan in Leiden verder geen ander vergelijkbaar woonhuis te vinden is. Mede om die reden is het woonhuis aangemerkt als gemeentelijk monument (monumentnummer 683) en gelegen in een beschermd stads-/ dorpsgebied."
Dus die €450.000 is pas een heeeeeeeeel klein beginnetje van de kosten ben ik bang
Grootste probleem zal zijn dat het valt onder 'gemeentelijk monument'....dus mocht je het tegen opbod op de kop kunnen tikken zul je aan mega veel regels vast zitten qua verbouwen
"Dit woonhuis is uniek aangezien het geheel is opgebouwd uit hout en hiervan in Leiden verder geen ander vergelijkbaar woonhuis te vinden is. Mede om die reden is het woonhuis aangemerkt als gemeentelijk monument (monumentnummer 683) en gelegen in een beschermd stads-/ dorpsgebied."
Dus die €450.000 is pas een heeeeeeeeel klein beginnetje van de kosten ben ik bang
Ja, voor mij ook. Maar dan wel op een andere plek.CindyMayella schreef: ma 26 okt 2020, 15:30 Heb de foto’s bekeken... aardig wat geld voor dit “huisje”.... en dan nog aardig wat neertellen om het op te knappen???? Voor de rest zou het wel wat voor mij zijn....