het wordt "bijna saai" hier in de bar, alweer een ...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: het wordt "bijna saai" hier in de bar, alweer een ...
Heerlijk mannetje 
Wauw, 25 kilo.....da's meer als mijn volwassen dames
Maar ja, hij zal uiteindelijk iets van 60, 70 kilo moeten/mogen gaan wegen of zo?
Dan mag er dus nog een heleboel pup aangroeien
Maar ja, hij zal uiteindelijk iets van 60, 70 kilo moeten/mogen gaan wegen of zo?
Is het normaal voor een newf pup om buiten zo op het gemakje te kuieren? Dan wil ik er ook zo een
Lijkt me een verademing na jaren van snelle Fauven die je amper te zien krijgt
Die blaadjes in huis en gemuts met een tomaatje neem ik dan wel voor lief 
Niet persee hoor.pike schreef: ma 09 nov 2020, 17:53 Is het normaal voor een newf pup om buiten zo op het gemakje te kuieren? Dan wil ik er ook zo eenLijkt me een verademing na jaren van snelle Fauven die je amper te zien krijgt
Die blaadjes in huis en gemuts met een tomaatje neem ik dan wel voor lief
![]()
Maar voor hem wel een beetje, is van nature een blijf in je buurt hondje en we hebben dat ook vanaf dag 1 geoefend. En hij kan ook wel ff rennen hoor , maar op het fimpje was ie wel zen
Maci had dat ook altijd. Kaio niet, die was altijd pleite ....Fozzy ergens ertussen in.
60 is genoegIna schreef:Wauw, 25 kilo.....da's meer als mijn volwassen dames![]()
Dan moet ik er nog eens zwaar over nadenken, ik wil wel graag een anti-pleite garantieKaio schreef: ma 09 nov 2020, 18:43 Niet persee hoor.
Maar voor hem wel een beetje, is van nature een blijf in je buurt hondje en we hebben dat ook vanaf dag 1 geoefend. En hij kan ook wel ff rennen hoor , maar op het fimpje was ie wel zen![]()
Maci had dat ook altijd. Kaio niet, die was altijd pleite ....Fozzy ergens ertussen in.
- Charlie Angel
- Moderator
Hier krijg je toch nooit genoeg van.[emoji8]
25 of, hihi, dat weegt Charlie ook.
25 of, hihi, dat weegt Charlie ook.
Zino vindt de bank eh trampoline erg leuk.
Leuk zo'n grote L bank midden in de woonkamer met brede hoofdsteun met een pup

Gelukkig is ie nu na al dat gestier KO
Leuk zo'n grote L bank midden in de woonkamer met brede hoofdsteun met een pup
Gelukkig is ie nu na al dat gestier KO
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Het is een schatje
En nee, ik zou in theorie ZO een pupje willen, maar ik herinner me terrorpupje Snow nog, en momenteel vind ik alleen bestaan al een zwaar leven genoeg....
Gelukkig kan ik meegenieten hier op Barfplaats van andere pupjes (en zelf nog even niet 4x per nacht wakker gemaakt worden
)
En nee, ik zou in theorie ZO een pupje willen, maar ik herinner me terrorpupje Snow nog, en momenteel vind ik alleen bestaan al een zwaar leven genoeg....
Gelukkig kan ik meegenieten hier op Barfplaats van andere pupjes (en zelf nog even niet 4x per nacht wakker gemaakt worden
Nou, ik heb geen pup meer . Maar na 4 bejaarden is een jonge hond wel weer leuk hoor . Weer even zorgeloos door het levenKaio schreef: ma 09 nov 2020, 09:08 Hihi lijkt wel of iedereen genezen raakt van eventuele puppywensen![]()
![]()
Nou vooruit heb er nog een paar
20201109_072716.jpg
20201109_072700.jpg
20201105_155620.jpg
Meneer weegt alweer 25 kilogaat ook zo snel zeg.
Klopt ook, hier 2 van 13 gehad, nu Fozzy bijna 10, dus zo'n onbezonnen fluppert is echt wel ff fijnsmulpaap schreef: wo 11 nov 2020, 20:41 Nou, ik heb geen pup meer . Maar na 4 bejaarden is een jonge hond wel weer leuk hoor . Weer even zorgeloos door het leven
Hmmm wat klopt hier niet?
- pearlsofpassion
- Moderator
Hihi die tweede foto is net alsof hij je vragend aankijkt 'hoe kom ik hier uit?' 
Er komt een dag , dan weet ie het gerust weldinky89 schreef: vr 13 nov 2020, 09:53 Hihi die tweede foto is net alsof hij je vragend aankijkt 'hoe kom ik hier uit?'![]()