Hopelijk gaat t meevallen
vuurwerkprotest...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
vuurwerkprotest...
Op sociale media gaan oproepen rond om vrijdag 20 en/of zaterdag 21 november om 20.00u vuurwerk af te steken als protest tegen het verbod.
- CindyMayella
- 5-sterren

Re: vuurwerkprotest...
Hoop het ook... vond het helemaal niet erg, vuurwerkverbod
...
Ik merk dat het qua vuurwerk de laatste paar weken hier weer minder erg is dan daarvoor. Mogelijk dat het samenhangt met handhaving op samenscholing ivm corona. Waren namelijk groepjes hangjongeren.
Ik hoop dat het niet door gaat het vuurwerk ik en 2 van mijn honden zijn als de dood ervoor. Vorig jaar naar vuurwerk vrije camping geweest , prima bevallen maar ik kan nu niet omdat Bandit zo oud is dat ik de gok niet durf te wagen met de caravan .
Maar ik hoor ook me heen dat er nu nog meer illegaal vuurwerk is dus nog grotere bommen
Maar ik hoor ook me heen dat er nu nog meer illegaal vuurwerk is dus nog grotere bommen
Vuurwerkprotest.... Ik denk dat ik maar wijselijk m'n mond houd. Maar bedankt voor de waarschuwing!
Ik hoorde ook zoiets
Nou hoop het niet
Nou hoop het niet
Jij woont toch in Drenthe? Dan denk ik dat er vooral extra veel carbid wordt afgeschoten ten opzichte van andere jaren.kiara schreef: do 19 nov 2020, 09:38 Ik hoop dat het niet door gaat het vuurwerk ik en 2 van mijn honden zijn als de dood ervoor. Vorig jaar naar vuurwerk vrije camping geweest , prima bevallen maar ik kan nu niet omdat Bandit zo oud is dat ik de gok niet durf te wagen met de caravan .
Maar ik hoor ook me heen dat er nu nog meer illegaal vuurwerk is dus nog grotere bommen![]()
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Over carbid kan je je nog vergissen...
Harmonie heeft alles afgelast, dus dit ook...
https://www.gelderlander.nl/bronckhorst ... ~a61f7fdd/
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Ja ook ja maar ook bommen hoor zit dicht bij Duitsland en daar hebben ze al die illegale zooi al gehaald in de zomerdinky89 schreef: do 19 nov 2020, 19:48 Jij woont toch in Drenthe? Dan denk ik dat er vooral extra veel carbid wordt afgeschoten ten opzichte van andere jaren.
Dat hoor ik zo links en rechts
Ik heb hier ook al gelezen van afgelaste carbidschietfeesten. Mijn achterbuurman schiet altijd carbid in zijn weiland. Denk dat hij dat dit jaar ook gewoon doet. Maar ik vind die doffe dreunen minder erg dan al dat vuurwerk (en de honden reageerden er in huis ook niet op). Gelukkig heb ik hier lang niet zoveel last van vuurwerk als vroeger in Purmerend. Het afsteken is hier toch grotendeels beperkt tot de daadwerkelijke jaarwisseling.
Wat zal het rustig worden in Zelhem. Door het knalbal in Halle leek het af en toe oorlog!Fenixjuh schreef: do 19 nov 2020, 19:54 Over carbid kan je je nog vergissen...