Helemaal mee eens. Ik vind het grappig en tegelijk haast ontroerend.dinky89 schreef: ma 16 nov 2020, 14:30 Oh ik vind het ook zeker briljant bedacht!
Uiteindelijk is de frontlinie gebaat bij ondersteuning van het achterland![]()
Humor in tijden van Corona
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Humor in tijden van Corona
-
hannabelgje
- 5-sterren

[emoji1787]
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh mijn hemel jongens, wat lees ik nu????
Voorlopig geen elfstedentocht wegens corona!
Nou gelukkig maar, ik was die drukte elke winter ook wel wat zat aan het worden als import-Fries
Nou gelukkig maar, ik was die drukte elke winter ook wel wat zat aan het worden als import-Fries
Ja, er is elk jaar heel wat drukte eromKaela schreef: do 19 nov 2020, 17:04 Oh mijn hemel jongens, wat lees ik nu????
Nou gelukkig maar, ik was die drukte elke winter ook wel wat zat aan het worden als import-Fries![]()
Zul je zien dat het straks gaat vriezen als een malle!eelke schreef: do 19 nov 2020, 17:24 Ja, er is elk jaar heel wat drukte eromnu kan tenminste iedereen slapen, ook als het kwik onder de 10 graden gaat.
Dat zou een stunt zijn! Als je echt wilt dat de pleuris hier uitbreekt, moet het 3 weken 20 graden vriezen, alles klaar voor de Elfstedentocht en dan gewoon: jammer jongens... it giet net oan!
Dat zou inderdaad dan wel hele nare wending van de natuur zijn om juist nu ineens flink te gaan vriezenRonald schreef: do 19 nov 2020, 21:37 Dat zou een stunt zijn! Als je echt wilt dat de pleuris hier uitbreekt, moet het 3 weken 20 graden vriezen, alles klaar voor de Elfstedentocht en dan gewoon: jammer jongens... it giet net oan!
-
hannabelgje
- 5-sterren

[emoji1]

Houden zo, wat een schijtnummer

Hier sluit ik me bij aan, niks aan toe te voegen!