Zembla
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Zembla
Ja , ik heb de uitzending gezien
Verbijsterend gewoon
Het fragment waarop de hond in die auto werd gelaten
dat had volledig verkeerd af kunnen lopen
En het fragment waarop die agent wegliep , de hond had wel erg veel vrijheid he aan die lijn
Geen protocol voor het week En met de honden , onbegrijpelijk gewoon
Maar goed , dit zegt wel weer iets over de politie nieuwe stijl
onze Nationale Politie
Het rammelt al jaren
Verbijsterend gewoon
Het fragment waarop de hond in die auto werd gelaten
En het fragment waarop die agent wegliep , de hond had wel erg veel vrijheid he aan die lijn
Geen protocol voor het week En met de honden , onbegrijpelijk gewoon
Maar goed , dit zegt wel weer iets over de politie nieuwe stijl
Het rammelt al jaren
Mijn moeder heeft het gezien en die was gisterenavond nog steeds compleet misselijk van de uitzending. Ik hoef het niet te zien dus.... Ik weet wel een heeeeeeeeeeel klein beetje hoe het er in dat wereldje aan toe gaat en zo te horen is er nog weinig veranderd 
pfff ben blij dat ik het niet gezien heb en wil het niet zien ook.
Ondertussen de uitzending gezien:
https://www.npostart.nl/zembla/19-11-20 ... J-moXQlndQ
Meerdere van die "geleiders" mogen van mij met terugwerkende kracht ontslagen worden met een aantekening op hun strafblad. Wat een smerige kl**tzakken

https://www.npostart.nl/zembla/19-11-20 ... J-moXQlndQ
Meerdere van die "geleiders" mogen van mij met terugwerkende kracht ontslagen worden met een aantekening op hun strafblad. Wat een smerige kl**tzakken
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Ik heb er nu zoveel over gelezen dat ik NIET ga kijken. Vrees dat mijn tv buiten op de stoep beland...
Voor hondenleed hoef je niet bang te zijn. Maar voor mensenleed des te meerCindy de Wolf schreef: ma 23 nov 2020, 13:13 Ik heb er nu zoveel over gelezen dat ik NIET ga kijken. Vrees dat mijn tv buiten op de stoep beland...