Moa Slowcooker

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Plaats reactie

Moa Slowcooker

tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Moa Slowcooker

Bericht door tt-tjes »

Bij Jan Linders is een Moa slowcooker in de aanbieding.
Kent of heeft iemand deze? Zit alleen geen timer op.
Tanna
5-sterren
5-sterren

Re: Moa Slowcooker

Bericht door Tanna »

Ik heb een Instant Pot, sterker nog, ik heb er twee ::) , en daar zit slow cook op maar nog veel andere functies waar je echt wat aan hebt. Een echte aanrader, ik gebruik niet anders meer.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Ik heb een silvercrest slowcooker. Ik denk dat je met een slowcooker nooit een miskoop kunt doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Heb er een met een eenvoudige timer, alleen zolang aan staan dan gaat ie naar warm houden. Ik vind dat enorm fijn, zou ik niet willen missen. ( ik vergeet nogal eens de tijd ;) :biggrin2: )
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Kaio schreef:Heb er een met een eenvoudige timer, alleen zolang aan staan dan gaat ie naar warm houden. Ik vind dat enorm fijn, zou ik niet willen missen. ( ik vergeet nogal eens de tijd ;) :biggrin2: )
Maar heb jij een moa? Dacht dat jij een crockpot had?
Ik blijf het moeilijk vinden welke ik moet kiezen. Want er zit blijkbaar ook nog verschil in binnenpot. De ene kun je op gas gebruiken voor aan te braden (makkelijk voor dat bruine kleurtje) en de andere weer niet. Ik wil er niet te veel aan uitgeven want als het niet bevalt zit ik met zo'n duur ding.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

tt-tjes schreef: Maar heb jij een moa? Dacht dat jij een crockpot had?
Ik blijf het moeilijk vinden welke ik moet kiezen. Want er zit blijkbaar ook nog verschil in binnenpot. De ene kun je op gas gebruiken voor aan te braden (makkelijk voor dat bruine kleurtje) en de andere weer niet. Ik wil er niet te veel aan uitgeven want als het niet bevalt zit ik met zo'n duur ding.
klopt ik heb een crockpot, maar ging in op het timer stukje ;)
Je zou ook in een gewone pan kunnen aanbraden voor het kleurtje, maar dan heb je wel weer een pan extra gebruikt (en een deel van de aanbaksels er niet bij). Ligt eraan hoe erg je dat vindt.
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Die aanbaksels doen veel voor de smaak vind ik, dus dat is wel belangrijk voor mij :)
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

tt-tjes schreef: vr 27 nov 2020, 13:13 Die aanbaksels doen veel voor de smaak vind ik, dus dat is wel belangrijk voor mij :)
Klopt, dan zou dus een pan die je eerst op vuur kunt gebruiken wel handig zijn voor jou ;)
De mijne kan ook in de oven, is soms ook lekker om net een beetje rokerigere smaak toe te voegen op het eind

Plaats reactie