Hongaarse perikelen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Hongaarse perikelen
Waardeloos zeg ! Ik wacht nu al 4 weken op een lakcim die er binnen 2 weken zou zijn. Post uit NL duurt idioot lang.... zal vast met corona te maken hebben en dat er minder mensen werken nu. Maar wel knap balen voor jou nu .... Rest ziet er wel gaaf uit hoor !
Ja nou, die zou ik toch wel gaan proberen de schuld te geven! Dit is natuurlijk echt waaaardeloos!MillyMol schreef: za 07 nov 2020, 15:18 De leverancier misschien? Die levert matten die niet goed hechten aan de ondergrond. En ik heb toch echt duidelijk vermeld dat ze op een betonnen vloer gelegd worden. “Geen probleem mevrouw!” Hmmmm...
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
ooooh, wat balen..
Je plafond daarentegen is wel erg mooi...
Succes met wachten....
Je plafond daarentegen is wel erg mooi...
Succes met wachten....
Er zit eindelijk weer schot in de zaak. Vorige week had ik eindelijk voldoende strips binnen om aan de slag te gaan, dus vloerverwarming gelegd, egalisatielaag erover gestort en beginnen met betegelen van de vloer.
In de slaapkamer en de living worden de tegels in een visgraatpatroon gelegd. Eerst de slaapkamer:
Wauw dat wordt prachtig zeg!
Ze hebben daar zo te zien wel een andere manier om vloerverwarming aan te leggen. Bij ons hebben ze het ook pas aangelegd, maar dat werd in 'slakkenhuispatroon' gedaan.
Ze hebben daar zo te zien wel een andere manier om vloerverwarming aan te leggen. Bij ons hebben ze het ook pas aangelegd, maar dat werd in 'slakkenhuispatroon' gedaan.
Wat enorm fijn dat je eindelijk weer verder kan!
En de resultaten zien er al mooi uit :-D
En de resultaten zien er al mooi uit :-D
Ook elektrisch? Of water?Doranto schreef: wo 02 dec 2020, 19:20 Wauw dat wordt prachtig zeg!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat wordt prachtig MillyMol!
Water.
Dat zal dan de reden zijn denk ik
Je kunt elektrisch ook wel in slakkenhuispatroon leggen, maar dat wordt dan wel een heel gedoe met de metalen strips warin de kabels geklemd moeten worden. Ik vond dit al genoeg uitdaging.
Wat gaaf!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Heerlijk om je verbouwing op een afstandje te kunnen volgen, zo interessant altijd! En het wordt mooi!
Oh boy, wat een waaaaaanzinnig mooie vloer
! Echt kwijl uit de bek 
En als ik je zou vertellen wat deze tegels omgerekend in Euro’s kosten per m2 dan ga je nog meer kwijlen.Lizzy schreef: do 03 dec 2020, 11:42 Oh boy, wat een waaaaaanzinnig mooie vloer! Echt kwijl uit de bek
![]()