Help, het is een puppy.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Help, het is een puppy.
En ze ziet er zo onschuldig uit….

Neem meteen ff bröd mee dan, als je toch deze kant op komt
Ooohhhhh....
Geniet er van, voor je t weet is ze groot
Geniet er van, voor je t weet is ze groot
Precies een jaar terug had dit mijn tekst kunnen zijn! Ik had een boxer die te sturen was met de ogen en al wist wat ik verwachte voor ik het uitsprak en kreeg er een ongeleid projectiel bij. Ik heb hem vervloekt en gejankt, en ondanks zijn looks ik was niet verliefd... en nu een jaar later...
Hij is mijn vriendje, we begrijpen elkaar, hij luistert en ik ben stapelgek op hem!
Hou vol het komt goed! Probeer een ritme van rust en regelmaat op te bouwen. Echt een paar uurtjes in de bench/ puppyren is goed voor iedereen.
Hij is mijn vriendje, we begrijpen elkaar, hij luistert en ik ben stapelgek op hem!
Hou vol het komt goed! Probeer een ritme van rust en regelmaat op te bouwen. Echt een paar uurtjes in de bench/ puppyren is goed voor iedereen.
Dit bedoel ik
Hier moet je toch verliefd op kunnen zijn, puur door zijn gedrag was ik het niet...maar nu
Hier moet je toch verliefd op kunnen zijn, puur door zijn gedrag was ik het niet...maar nu
Hahahaha, ja, wat zijn ze erg he, pups
. Maar het komt goed, ooit 
Dank voor alle “begrip en medeleven.” Jullie begrijpen tenminste hoe ‘moeilijk’ ik het heb. En Anne, ook bedankt voor je aanbod, maar ik zal het je niet aandoen. Ze heeft ook nog eens een heel hoog knuffelgehalte. Ik denk niet dat je dat aankan.
Maar zonder gekheid, wat is een pup leuk en zo heel anders dan een volwassen hond. Het enige echte vervelende vind ik het vele uitlaten met dit weer. Als ik ooit weer een pup neem dan doe ik dat niet in de herfst/winter. Vanochtend liep ik om 5 uur met haar in het pikkedonker door de regen, daar werd ik echt niet vrolijk van. Maar ze heeft pas 2 ongelukjes gehad in huis (in 1 week). Dat vind ik heel netjes voor een pup van 9 weken. En echt, ik geniet volop van haar.
Maar zonder gekheid, wat is een pup leuk en zo heel anders dan een volwassen hond. Het enige echte vervelende vind ik het vele uitlaten met dit weer. Als ik ooit weer een pup neem dan doe ik dat niet in de herfst/winter. Vanochtend liep ik om 5 uur met haar in het pikkedonker door de regen, daar werd ik echt niet vrolijk van. Maar ze heeft pas 2 ongelukjes gehad in huis (in 1 week). Dat vind ik heel netjes voor een pup van 9 weken. En echt, ik geniet volop van haar.
constance.blokzijl schreef: wo 02 dec 2020, 10:52 Hahaha heerlijk! Ik denk ook altijd ooooh puppy, lief, lief. Tot ik 5 seconden nadenk en me dit plaatje weer herinner;
![]()
Dat hoop ik zo al aangepakt te hebben:
Dat is zeker netjes hoor! Ja het weer maakt het ook wat lastiger, zeker als je zelf ook van alles aan moet trekken om naar buiten te gaan. Tot nu toe was het weer best prima, maar nu begint het. Maar we zijn net een fase verder dan bij jullie . Wij proberen het nu al een tijdje met de puppypubertijdLida. S schreef: do 03 dec 2020, 08:46 Dank voor alle “begrip en medeleven.” Jullie begrijpen tenminste hoe ‘moeilijk’ ik het heb. En Anne, ook bedankt voor je aanbod, maar ik zal het je niet aandoen. Ze heeft ook nog eens een heel hoog knuffelgehalte. Ik denk niet dat je dat aankan.
En? Helpt het?Kaio schreef: do 03 dec 2020, 10:27 Dat hoop ik zo al aangepakt te hebben:![]()
20201203_102409.jpg
20201203_102350.jpg
En Lida ik leef met je mee
Echt niet te doen, zeker als ze dan zo kijken als op de foto
Geweldige pup! geniet ervan
-
hannabelgje
- 5-sterren

Owww wat was ik blij toen mijn puppy geen puppy meer was. Ik heb ook flink afgezien. Een kleine piranha was het. Ze gaat nu rap richting de 12 en ik moet zeggen dat ik senior honden best relaxed vind lol.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Scott was redelijk makkelijk als pup. Sliep binnen een week door en heeft amper wat gesloopt (nou was t ook zo'n ieniminie dat ie nergens bij kon
) dus ik herken eigenlijk niks van jullie verhalen. Zou echt zo weer terug willen naar die tijd en dan weten wat ik nu weet zodat ik er veel meer van kan genieten en bepaalde fouten niet meer zou maken. De fase 9 tot 18 maanden zou ik dan wel weer willen overslaan 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Shadow kon wel heel druk zijn. Bijterig hadden we er eigenlijk best snel uit (naar onze handen ed).
Gesloopt hebben ze niet veel, wat sokken. Maar ze hadden ook een buitenkennel. En een oudere hond in huis die ze hielp manieren te leren..
Doorslapen was wel een aardig drama met S2, het heeft wel een paar maanden geduurd voordat ze tot na zessen sliepen.
Omdat Shadow soms wel erg druk bezig kon blijven heb ik dit met hem geoefend ; http://www.dogsandbabieslearning.com/wp ... _a_mat.pdf en dat was leuk en nuttig.
Gesloopt hebben ze niet veel, wat sokken. Maar ze hadden ook een buitenkennel. En een oudere hond in huis die ze hielp manieren te leren..
Doorslapen was wel een aardig drama met S2, het heeft wel een paar maanden geduurd voordat ze tot na zessen sliepen.
Omdat Shadow soms wel erg druk bezig kon blijven heb ik dit met hem geoefend ; http://www.dogsandbabieslearning.com/wp ... _a_mat.pdf en dat was leuk en nuttig.
- CindyMayella
- 5-sterren

Als ik nu terug denk aan Appie zn puppytijd... heeft 1x geprobeerd om de stoelpoot te slopen, maar daar bleef het bij..... toen ie precies 1 was, wilde hij niet meer in zn bench; hebben nog een paar x een koekje erin gelegd als we weggingen, na een paar keer hebben we de bench weggehaald en dat was oké..... pfff..... blij dat ie als pup zo makkelijk was... succes
.....
Haha, ik heb niet voor niks maar éen keer een pup gehad en daarna alleen maar herplaatsers vanaf een jaar of 6. Zeker nadat ik twee kinderen in m'n eentje heb moeten opvoeden.
Pups vind ik énig, bij een ander
Doe mij maar hondenmannen van middelbare leeftijd
Ik geniet wel heeeel erg van jullie pupfoto's en-avonturen
Pups vind ik énig, bij een ander
Doe mij maar hondenmannen van middelbare leeftijd
Ik geniet wel heeeel erg van jullie pupfoto's en-avonturen