Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Of niet echt inspiratie eigenlijk
Bij de lunch hadden we brood met echte Hollandse kaas.
Liep in Oslo ineens tegen deze kraam aan
Bij de lunch hadden we brood met echte Hollandse kaas.
Liep in Oslo ineens tegen deze kraam aan
Geinig Siberienne! Smaakte het?
Leo wil voor 19 uur eten. Tot die tijd is Bram Ladage (patat) open
Leo wil voor 19 uur eten. Tot die tijd is Bram Ladage (patat) open
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja heerlijk, echte Hollandse belegen. Nederlands praten met de man in de kraam was ook erg grappigLizzy schreef: zo 06 dec 2020, 17:54 Geinig Siberienne! Smaakte het?
Leo wil voor 19 uur eten. Tot die tijd is Bram Ladage (patat) open![]()
Wij aten vanavond falafel en winterse couscous met wortel, dadel, olijven, tomaat, champignons, amandelen en baharat kruiden. En ui, knoflook en paprika, kortom typisch Noors eten
Nou, Leo heeft een minuscule hoeveelheid gegeten en dat een beetje prikkend met z'n vork naar binnen geworsteld. Dit is gewoon niet grappig, om naar iemand te gaan zitten kijken die z'n eten absoluut oneetbaar vindt.
Ik ben benieuwd, ik heb voor het eerst een togoodtogo pakket te pakken. Een groente en fruit box, van de lidl. Hopelijk zitten er wel wat dingen in die te verwerken zijn voor de vriezer ofzo en moet ik niet alles vandaag al opeten. 2,99 kost ie, dus ik durfde het wel een keer aan.
En, heb je je pakket al opgehaald? Is het wat?eelke schreef: ma 07 dec 2020, 08:32 Ik ben benieuwd, ik heb voor het eerst een togoodtogo pakket te pakken. Een groente en fruit box, van de lidl. Hopelijk zitten er wel wat dingen in die te verwerken zijn voor de vriezer ofzo en moet ik niet alles vandaag al opeten. 2,99 kost ie, dus ik durfde het wel een keer aan.
Gekookte aardappeltjes met gebakken witlof en een vegetarische kaasschnitzel.
- CindyMayella
- 5-sterren

Rucola stamppot...
Ik ben benieuwd wat je er van vind, wij halen er ook wekelijks 1 of 2 plus nog een groente en fruit pakket van de Sligro. We eten een stuk afwisselender en besparen er mega meeeelke schreef: ma 07 dec 2020, 08:32 Ik ben benieuwd, ik heb voor het eerst een togoodtogo pakket te pakken. Een groente en fruit box, van de lidl. Hopelijk zitten er wel wat dingen in die te verwerken zijn voor de vriezer ofzo en moet ik niet alles vandaag al opeten. 2,99 kost ie, dus ik durfde het wel een keer aan.
Ja prima! Paprikas om te snacken, groentesoep gemaakt, twee maaltijdpakketten en dan nog fruit. 3 euro maar he!

- pearlsofpassion
- Moderator
Jaloers!
Hier is zo niets in de buurt te krijgen. En om er nu 10km voor te rijden...
Ook wel blij voor jou he.
Hier is zo niets in de buurt te krijgen. En om er nu 10km voor te rijden...
Ook wel blij voor jou he.
Dat is echt voor niks! Lekker zeg!eelke schreef: di 08 dec 2020, 19:14 Ja prima! Paprikas om te snacken, groentesoep gemaakt, twee maaltijdpakketten en dan nog fruit. 3 euro maar he!
![]()
-
src_esther
- 5-sterren

En? Is het gelukt?dinky89 schreef: zo 06 dec 2020, 11:31 https://www.debeteretijden.nl/
Restaurant heeft de voorbereiding gedaan en ik mag het afmaken met uitgebreide handleiding van 3 pagina's![]()
Vanavond een roerbakje met paksoi, shiitake, rode paprika en rode ui. Met zilvervliesrijst. En saus uit een flessie.
Ja, was zeer geslaagd
Vanavond eenvoudig stamppot boerenkool