Wat Kim zegt; het is een stukje mRNA en dat kan nooit een volledig virus gaan produceren.pearlsofpassion schreef: wo 09 dec 2020, 19:10 Nu is een virus per definitie nooit levendmaar los van dat, ben je daar zeker van? Weten ze eigenlijk zeker welke cellen het virus allemaal infecteert en dat het RNA dat aanwezig is in het vaccin niet in cellen kan geraken waar het kan vermeerderen? Weet men dat wel echt echt zeker?
Of zijn er cruciale stukjes RNA uit het genoom van het virus geknipt? Kan dat op zo'n korte tijd?
Ik hoorde van iemand die ik echt vertrouw dat ze weet waarover ze het heeft, dat er RNA in de vaccins zit.
Ze wil er om die reden zelf geen.
Covid19 vaccin, stel hij is er, neem je 'm dan?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Covid19 vaccin, stel hij is er, neem je 'm dan?
- pearlsofpassion
- Moderator
OK, duidelijk.
Ik dacht dat het uit virus geïsoleerd was.
Ik dacht dat het uit virus geïsoleerd was.
Zoals het er nu naar uitziet, gaan we het niet redden met één fabrikant. Dus komen er meerdere vaccins op de markt, die naar waarschijnlijkheid na 3 of 4 weken herhaald moeten worden.
Hoe gaan ze registreren welk vaccin ik gehad heb? Het lijkt mij namelijk niet handig om bij de eerste enting het ene vaccin te krijgen en bij de vervolgenting een ander.
Wordt dat weer een overheids-ICT project? Dan houd ik mijn hart vast!
Hoe gaan ze registreren welk vaccin ik gehad heb? Het lijkt mij namelijk niet handig om bij de eerste enting het ene vaccin te krijgen en bij de vervolgenting een ander.
Ik hoop gewoon met stickertjes in je vaccinatiepaspoort, zoals bij hondenRonald schreef: do 10 dec 2020, 11:10 Zoals het er nu naar uitziet, gaan we het niet redden met één fabrikant. Dus komen er meerdere vaccins op de markt, die naar waarschijnlijkheid na 3 of 4 weken herhaald moeten worden.
eelke schreef: do 10 dec 2020, 12:27 Ik hoop gewoon met stickertjes in je vaccinatiepaspoort, zoals bij hondenHoe gaat dat nu met die verplichte vaccinaties als je op reis gaat?.
......maar ik ben nog van de tijd dat vaccinatie op een kladbriefje werd bijgehouden
Die kwam ik toevallig laatst tegen, gewoon een briefje waar met de hand op werd genoteerd welke spuit er op welke datum werd gezet .....ze zien me aankomen als ik straks voor de Covid spuit op kom draven
Je wordt op je wenken bediend qua hoe ze het willen registreren: 'Registratie nodig van wie welk coronavaccin heeft gekregen' - https://nos.nl/l/2360049Ronald schreef: do 10 dec 2020, 11:10 Zoals het er nu naar uitziet, gaan we het niet redden met één fabrikant. Dus komen er meerdere vaccins op de markt, die naar waarschijnlijkheid na 3 of 4 weken herhaald moeten worden.
Ik maak daaruit op dat ze het nog niet weten
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb tijdens mijn opleiding een geel vaccinatieboekje gekregen... Dus ging ik onlangs naar het consernatiebureau voor een prikje: nu heb ik een geel vaccinatieboekje met inlegvel (kladpapiertje) met recente vaccinatiesIna schreef:
......maar ik ben nog van de tijd dat vaccinatie op een kladbriefje werd bijgehouden![]()
Die kwam ik toevallig laatst tegen, gewoon een briefje waar met de hand op werd genoteerd welke spuit er op welke datum werd gezet .....ze zien me aankomen als ik straks voor de Covid spuit op kom draven
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Toch fijn die vooruitgang....volgens mij is die chip meteen injecteren nog niet eens zo'n gek ideeFenixjuh schreef: do 10 dec 2020, 12:45 Ik heb tijdens mijn opleiding een geel vaccinatieboekje gekregen... Dus ging ik onlangs naar het consernatiebureau voor een prikje: nu heb ik een geel vaccinatieboekje met inlegvel (kladpapiertje) met recente vaccinaties![]()
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Ik ben ook ooit werktechnisch voor hepatisch geent herinner ik me nu.....maar of ik daar ooit een boekje of kladje van heb gekregen....geen idee
Geweldig als verzorgenden zijn we als eerste aan de beurt....Alleen nog geen collega gesproken die het wil hebben.
Ik heb voor de hepatitis vaccinatie een geel boekje gekregenIna schreef: do 10 dec 2020, 13:22 Toch fijn die vooruitgang....volgens mij is die chip meteen injecteren nog niet eens zo'n gek idee....even langs de scanner en je weet meteen welke prik je wanneer hebt gehad
![]()
Ik ben ook ooit werktechnisch voor hepatisch geent herinner ik me nu.....maar of ik daar ooit een boekje of kladje van heb gekregen....geen idee![]()
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja en op Schiphol langs de scanner en alleen met chip kom je China inIna schreef: do 10 dec 2020, 13:22 Toch fijn die vooruitgang....volgens mij is die chip meteen injecteren nog niet eens zo'n gek idee....even langs de scanner en je weet meteen welke prik je wanneer hebt gehad
![]()
Ik ben ook ooit werktechnisch voor hepatisch geent herinner ik me nu.....maar of ik daar ooit een boekje of kladje van heb gekregen....geen idee![]()
Prut .... dan wil ik hem niet hoorSiberienne schreef: do 10 dec 2020, 15:24 Ja en op Schiphol langs de scanner en alleen met chip kom je China in![]()
Heb net even het inentingsboekje in de groep gegooid hier thuis, maar manlief zou ook niet weten waar dat dan zou moeten liggen (en hij is van het opbergen van belangrijke- en onbelangrijke zaken
Krijg je ook zoiets mee als je naar het buitenland gaat waar speciale vaccinaties worden aanbevolen?
Zijn in vroegere tijden wel wezen vliegen waar we vooraf ook geprikt zijn.....maar ook daarvan kan ik me geen 'bewijsvoering' herinneren (ik wordt echt oud volgens mij
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik had wel een geel vaccinatie boekje toen ik mijn vaccinaties haalde voor een reis naar Indonesië. Dat was lang geleden.Ina schreef: do 10 dec 2020, 15:54 Prut .... dan wil ik hem niet hoor, ik wil niet naar China
.....hebben ze geen versie waarmee ik zo door kan lopen bij de Ikea, de Efteling de bios en afrekenen bij de supermarkt
Heb net even het inentingsboekje in de groep gegooid hier thuis, maar manlief zou ook niet weten waar dat dan zou moeten liggen (en hij is van het opbergen van belangrijke- en onbelangrijke zaken)
Krijg je ook zoiets mee als je naar het buitenland gaat waar speciale vaccinaties worden aanbevolen?
Zijn in vroegere tijden wel wezen vliegen waar we vooraf ook geprikt zijn.....maar ook daarvan kan ik me geen 'bewijsvoering' herinneren (ik wordt echt oud volgens mij)
Van sommige vaccinaties moet je een bewijs kunnen overleggen als je op reis gaat naar bepaalde landen, maar of die boekjes nog bestaan?
Bedankt, nu zit ik met Belgie van Het Goede Doel in mijn hoofdIna schreef: do 10 dec 2020, 15:54 Prut .... dan wil ik hem niet hoor, ik wil niet naar China
.....hebben ze geen versie waarmee ik zo door kan lopen bij de Ikea, de Efteling de bios en afrekenen bij de supermarkt
Heb net even het inentingsboekje in de groep gegooid hier thuis, maar manlief zou ook niet weten waar dat dan zou moeten liggen (en hij is van het opbergen van belangrijke- en onbelangrijke zaken)
Zijn in vroegere tijden wel wezen vliegen waar we vooraf ook geprikt zijn.....maar ook daarvan kan ik me geen 'bewijsvoering' herinneren (ik wordt echt oud volgens mij)
Met z'n allen naar Pluto dan maar?
eelke schreef: do 10 dec 2020, 16:53 Bedankt, nu zit ik met Belgie van Het Goede Doel in mijn hoofd![]()
Met z'n allen naar Pluto dan maar?