Al zenuwachtig voor Corona.....?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Al zenuwachtig voor Corona.....?

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

sam28 schreef: do 17 dec 2020, 09:19 Zojuist ben ik gebeld dat het niet doorgaat. De operatie is uitgesteld.
Niet echt een verrassing natuurlijk maar door de app van gister had ik wel goede hoop. :-\
Mn koffie ff opdrinken en dan maar eens mn werkgever op de hoogte stellen.
Ik ben niet verbaast maar baal wel voor je.....
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

Wat ontzettend balen Sam :bigarmhug:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

sam28 schreef: do 17 dec 2020, 09:19 Zojuist ben ik gebeld dat het niet doorgaat. De operatie is uitgesteld.
Niet echt een verrassing natuurlijk maar door de app van gister had ik wel goede hoop. :-\
Dat is wel zwaar balen zeg. En je weet natuurlijk nu ook niet wanneer het dan weer wel kan. Dat zal niemand nog weten :-\
sam28
5-sterren
5-sterren

Bericht door sam28 »

Het is inderdaad balen. Heb morgen nog maar een vrije dag gevraagd, ik hoef dinsdag pas weer te werken.
En een termijn, geen idee. Ik moest binnen 4 weken geopereerd worden dus ik neem aan dat de boel zo snel mogelijk weer word ingepland.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Getver Sam das niet handig. Kun je niet in België terecht ofzo?

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

hannabelgje schreef: do 17 dec 2020, 10:54 Getver Sam das niet handig. Kun je niet in België terecht ofzo?

In België wordt dit soort dingen ook uitgesteld hoor. M'n neefje (3 jaar) moest normaal begin november geopereerd worden aan zijn amandelen, redelijk dringend eigenlijk, en dat is ook uitgesteld voor onbepaalde tijd.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Nou bij ons gaat alles nog gewoon door. Is misschien per zkh anders dan.

Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Wat jammer, Sam. :'(
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Ook al ging je er al vanuit dat de kans groot was, is het toch wel extra domper na de geschetste hoop na het bericht dat je had gekregen :-( :bigarmhug:
Laatst gewijzigd door dinky89 op do 17 dec 2020, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Balen Sam, zeker zo na het eerste bericht dat het vrijdag gewoon doorging...

Bij een collega van Tjerk is corona vastgesteld. Hup, de hele afdeling naar huis en corona test aanvragen. Die kan pas aankomende maandag uitgevoerd worden. Hoe bedoel je? 8 maanden COVID-19 en zodra de aantallen een beetje gaan oplopen de testfaciliteiten al niet op orde?

Ik vind het best wel spannend...
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Wat ontzettend vervelend Sam :-\ :-*

Ja begrijpelijk dat je het spannend vindt Ronald :-\ :-* en dan ook pas maandag kunnen testen, wat raar, is er wat verder weg ook geen mogelijkheid?

Edit: inderdaad niet aan de 5 dagen wachttijd gedacht
Laatst gewijzigd door Inge en Bono op do 17 dec 2020, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Heeft dat maandag pas kunnen testen ook te maken met het feit dat er nu nog geen sprake is van klachten en het dan pas na 5 dagen nut heeft om te testen, tenzij er klachten ontstaan? Dat is tenminste wat collega van mij gisteren vertelde over toen zij een test aanvroeg omdat ze in contact was geweest met iemand met corona. Hoe dan ook, sterkte met de spanning die dat voor jullie oplevert Ronald :-*
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Ronald schreef: do 17 dec 2020, 14:22 Balen Sam, zeker zo na het eerste bericht dat het vrijdag gewoon doorging...

Bij een collega van Tjerk is corona vastgesteld. Hup, de hele afdeling naar huis en corona test aanvragen. Die kan pas aankomende maandag uitgevoerd worden. Hoe bedoel je? 8 maanden COVID-19 en zodra de aantallen een beetje gaan oplopen de testfaciliteiten al niet op orde?

Ik vind het best wel spannend...
Dit hadden mijn ouders ook, maar de regel is dat er bij geen klachten pas getest wordt, 5 dagen NA risico-contact. Dus ik snap dat het vervelend is, maar ze willen echt die 5 dagen afwachten. Zelf geef ik heb ik ook het advies gegeven om bij klachten wel altijd 2-3 dagen te wachten met testen, omdat een uitslag ook vals-negatief kan zijn op de eerste dag van klachten.

Sam, wat ontzettend balen! :'( Hoe gaat het verder met je? Gaat het wel weer lukken om volgende week aan het werk te gaan? Goed voor jezelf blijven zorgen hoor :-*
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ja dat denk ik ook, dat het met die 5 dagen te maken heeft. Eerst kon het gewoon niet hé, moest je gewoon 10 dagen uitzitten en afwachten of je klachten kreeg.
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Het is inderdaad die 5 dagen. Maar rustig afwachten dus. Maar het is niet goed voor je gemoedsrust...

Plaats reactie