Hongaarse perikelen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Hongaarse perikelen
Ziet er mooi uit!
Gefeliciteerd met de mijlpaal!
Mooi!
Mooi!
Wat kun je daar blij mee zijn hè? Super!
Oh wat heerlijk, eindelijk je eigen wasmachine werkend op zijn plek. Nu gaat het vast opeens heel snel allemaal. Al die basis en voorbereiding duurt altijd zo lang, maar is zo ontzettend belangrijk. Opbouwen gaat gelukkig sneller
Ik kijk uit naar het vervolg!
Ik kijk uit naar het vervolg!
Vandaag is de elektrische boiler geïnstalleerd en aangesloten. Verder zijn de stopcontacten en schakelaars in de badkamer gemonteerd. De vloer in de slaapkamer is gevoegd. Getting there... 
Ga nou weg met die veeeeelstemooievloerfoto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bedoel je deze??Lizzy schreef: za 19 dec 2020, 17:22 Ga nou weg met die veeeeelstemooievloerfoto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+100Lizzy schreef:Ga nou weg met die veeeeelstemooievloerfoto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Jeetje wat is je vloer prachtig.
Sorryyyyyyy!!!!
Ja, ik ben ook meer dan blij met het resultaat. Nog veel mooier dan ik me voorgesteld had. Me happy.
Ja, ik ben ook meer dan blij met het resultaat. Nog veel mooier dan ik me voorgesteld had. Me happy.
Ik gun het je van harte natuurlijk
Maar ik zie echt pimpelpaarsgeelgroen van jaloezie
Echt he........... te mooi..................
Maar ik zie echt pimpelpaarsgeelgroen van jaloezie
Echt he........... te mooi..................
Dat weet ik hoor Lizzy, anders zou ik natuurlijk nooit zo’n reactie plaatsen.
En hoewel ik het niet zelf gelegd heb ben ik wel een beetje trots op het resultaat. Ik heb namelijk zelf het patroon getekend. Er loopt namelijk een dilatatievoeg door het midden van de kamer over de breedte van de ruimte. Het patroon kon daarom niet doorlopen. Dus heb ik die twee blokken bedacht met banden eromheen en de twee banden in het midden lopen precies om de schoorsteen heen. Het resultaat is deze vloer.
En hoewel ik het niet zelf gelegd heb ben ik wel een beetje trots op het resultaat. Ik heb namelijk zelf het patroon getekend. Er loopt namelijk een dilatatievoeg door het midden van de kamer over de breedte van de ruimte. Het patroon kon daarom niet doorlopen. Dus heb ik die twee blokken bedacht met banden eromheen en de twee banden in het midden lopen precies om de schoorsteen heen. Het resultaat is deze vloer.
Tis je inderdaad meer dan gegund!!MillyMol schreef: za 19 dec 2020, 18:00 Sorryyyyyyy!!!!
Ik zou hier ook heel trots op zijn!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Prachtig geworden MillyMol! Heerlijk als het zo echt op een huis gaat kijken.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Is dat die van 14€ per m2 of die van 16€ per m2?
Wat wordt het prachtig, dat patroon in die vloer is gewaagd, maar fraai!