Ik durf geen antwoord meer te geven. Straks word ik van BP geknikkerd.Anne in Zweden schreef: za 19 dec 2020, 18:59 Is dat die van 14€ per m2 of die van 16€ per m2?![]()
(Lizzy
)
Hongaarse perikelen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Hongaarse perikelen
- Charlie Angel
- Moderator
Gaat echt opschieten zo zeg, geweldig. En die vloer is echt zo mooi!!!
Jij moet sowieso al gaan oppassen denk ikMillyMol schreef: za 19 dec 2020, 20:13 Ik durf geen antwoord meer te geven. Straks word ik van BP geknikkerd.![]()
Gefeliciteerd met deze mijlpaal (en de rest uiteraard).MillyMol schreef: vr 18 dec 2020, 17:41 Na zes maanden hakken, breken, zweten, smeren, metselen, drogen, lijmen, plakken, zagen, schuren, boren, schroeven, schilderen, af en toe schelden en zuchten en nog zowat van die dingen hebben we vandaag een mijlpaal bereikt: de wasmachine is uit de garage gehaald en Staat op zijn plek in het washok en draait!![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd fijn als het bewoonbaar wordt
Zo leuk, ik ken Milly van het cockerforum en nu zitten we allebei in een zelfde situatie zitten. Zo leuk om elkaar te volgen en af toe geven we elkaar updates via whatsapp of messenger.
Wat wordt het mooi hé?
Wat wordt het mooi hé?
Op de spots in het plafond, de douchedeur, de toiletborstel, papierhouder en de handdoekhaken na is de badkamer klaar. 
Het thema is: mooi zwart is niet lelijk. 
Laatst gewijzigd door MillyMol op di 22 dec 2020, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat begint al lekker op te schieten!
Wauw, wat een prachtige badkamer! 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Chique hoor!
Wauw, heel mooi!
Coole spiegel ook
Coole spiegel ook
Ooh wauw, wat schiet het ineens op!
Sjiek hoor!!
Sjiek hoor!!
Een prachtige ruime badkamer.
komen er geen deuren in?
komen er geen deuren in?
Het wordt echt prachtig! Wat heerlijk om zo al je plannen werkelijkheid te zien worden.
Geld is op.
Serieus: er komt geen deur tussen de badkamer en het washok. Er komt wel een deur tussen de living en de badkamer en tussen de kast en de badkamer. Ze staan allemaal klaar, maar het was hier niet op tijd klaar voor de Kerstbreak dus deze worden in januari geïnstalleerd. Tussen kerst en Oud&Nieuw zijn hier veel bedrijven gesloten. De werkploeg houdt er na vandaag ook mee op en komt dan pas in januari weer.