Oh dat bedoelde ik niet; meer om te testen of de kleur verdeling mooi is. Voor dat idee. Niet voor de perfectieM@rina schreef: do 19 nov 2020, 19:06 Het is niet de bedoeling dat het allemaal netjes en recht wordt, dus hier en daar een tegeletje wat hoger ligt is juist de charme. We gaan ook geen echte voeg aanbrengen.
Grootse plannen! Up date 24 mei 2021
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Grootse plannen! Stroomversnelling!!!!
-
src_esther
- 5-sterren

Perfectie is niet echt de juiste woordkeuze bij dit type tegel.Siberienne schreef: do 19 nov 2020, 19:43 Oh dat bedoelde ik niet; meer om te testen of de kleur verdeling mooi is. Voor dat idee. Niet voor de perfectie![]()
Netjes en recht is bijkans onmogelijk.M@rina schreef:Het is niet de bedoeling dat het allemaal netjes en recht wordt, dus hier en daar een tegeletje wat hoger ligt is juist de charme. We gaan ook geen echte voeg aanbrengen.
De onregelmatigheid krijg je gratis bij deze tegels dus als je niet oplet is het té onregelmatig.
Even een update we zijn druk bezig met de tegeltjes in het keukendeel, de spoelbak en de kraan zijn geplaats, bovenkastje hangen en er is verlichting onder gemaakt en we hebben een geintegreerd zeeppompje
:
Het plafond is klaar.
Wat een kloteklus was dat zeg!!! g
Gelukkig waren 2 lagen voldoende. 1 met grondverf en 1 met de uiteindelijke verf: We konden een steiger lenen van vrienden: Halverwege met de 1e laag
Wat een kloteklus was dat zeg!!! g
Gelukkig waren 2 lagen voldoende. 1 met grondverf en 1 met de uiteindelijke verf: We konden een steiger lenen van vrienden: Halverwege met de 1e laag
Laatst gewijzigd door M@rina op za 19 dec 2020, 23:15, 3 keer totaal gewijzigd.
Over de helft:
Klaar!!!
Saartje ligt lekker op haar kussen voor de kachel.
Laatst gewijzigd door M@rina op za 19 dec 2020, 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Morgen doen we een dagje helemaal niks, we gaan lekker koken en relaxen!
Tussen het klussen door, met een bakkie ga ik voor het keukenraam staan. Ik heb 2 voerplekken voor vogels gemaakt. en het is een drukste van jewelste in de tuin. Heerlijk om naar te kijken.
Ik zie mezelf al helemaal zitten. iets lekker in de oven of op het vuur, kokkerellen en ondertussen met een boek aan de keukentafel en af en toe naar de vogeltje koekeloeren!
Maandag ga ik het laatste stukje tegel zetten, wat overigens heel leuk is! Dinsdag hoop ik dan te kunnen voegen.
Daarna de muren in de woonkamer verven en dan kunnen we hopelijk de vloer leggen.
We hadden gehoopt voor de kerst beneden te wonen, dat gaan we niet halen, maar erg is het niet. de familie die zou komen, blijven uiteraard in Nederland.dus er zit geen druk op iets af te hebben.
De kastdeurtjes in de keuken gaan we zelf maken, maar dat hoeft niet klaar te zijn om beneden te kunnen wonen.
Tussen het klussen door, met een bakkie ga ik voor het keukenraam staan. Ik heb 2 voerplekken voor vogels gemaakt. en het is een drukste van jewelste in de tuin. Heerlijk om naar te kijken.
Ik zie mezelf al helemaal zitten. iets lekker in de oven of op het vuur, kokkerellen en ondertussen met een boek aan de keukentafel en af en toe naar de vogeltje koekeloeren!
Maandag ga ik het laatste stukje tegel zetten, wat overigens heel leuk is! Dinsdag hoop ik dan te kunnen voegen.
Daarna de muren in de woonkamer verven en dan kunnen we hopelijk de vloer leggen.
We hadden gehoopt voor de kerst beneden te wonen, dat gaan we niet halen, maar erg is het niet. de familie die zou komen, blijven uiteraard in Nederland.dus er zit geen druk op iets af te hebben.
De kastdeurtjes in de keuken gaan we zelf maken, maar dat hoeft niet klaar te zijn om beneden te kunnen wonen.
Wat wordt het gezellig!
Wat een gave tegels in de keuken zeg!
Het wordt bij jou ook al zo mooi!
Het wordt bij jou ook al zo mooi!
Het ziet er mooi en ook heel gezellig al uit!
Het knapt zienderogen op!
De freule is al met pensioen zie ik.
De freule is al met pensioen zie ik.
Wat wordt het prachtig, van mij mag je gerust veel meer foto’s plaatsen! Zo leuk al die foto verhalen!
Wat heerlijk dat jullie daar vrienden in de buurt hebben die een steiger kunnen lenen. Juist in deze tijd is het zo fijn om wat hulp te krijgen!
Wat heerlijk dat jullie daar vrienden in de buurt hebben die een steiger kunnen lenen. Juist in deze tijd is het zo fijn om wat hulp te krijgen!
Wow, wat wordt het moooooi
Zo gaaf om te zien, dit! En hoe hebben jullie het verder? Begint het Franse leven al een beetje te wennen?
Zo gaaf om te zien, dit! En hoe hebben jullie het verder? Begint het Franse leven al een beetje te wennen?
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat wordt prachtig Marinka. Heel sfeervol zo en gezellig
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh, wat een prachtig vooruitzicht!
En wat ligt Saartje heerlijk voor de haard

En wat ligt Saartje heerlijk voor de haard
Wat wordt het mooi! Geweldig zeg!
Daar zijn die mooie groene tegeltjes weer
Jullie hebben hard gewerkt, geniet van de rust en het koken!
Daar zijn die mooie groene tegeltjes weer
Jullie hebben hard gewerkt, geniet van de rust en het koken!