Kerstbomen topic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Kerstbomen topic
Ik heb nu al een paar keer een hartverzakking gehad doordat Vaya tussen de beeldjes door liep, op zoek naar een plekje in het stro. 
- Charlie Angel
- Moderator
Mooi Anne!
Ik heb beeldAnne in Zweden schreef: za 12 dec 2020, 14:00 Ik heb nu al een paar keer een hartverzakking gehad doordat Vaya tussen de beeldjes door liep, op zoek naar een plekje in het stro.![]()
Normaal heb ik niets met kerststallen maar dit is wel een heel mooi exemplaar Anne 
- Angelique
- 5-sterren

Hij staahaat
Wow!!!!!!!!!! Ik zie ineens allemaal prachtige echte bomen en kerststallen en miniboompjes met de prachtigste Oesjes! Gaaf. Even op m;n gemak bestuderen 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Het was even zoeken maar ik hem 'm gevonden.
+1
Mooi hoor! En helemaal met de oes erbij met die feestelijke strik
Wij kregen een vilten kerstboom van Sinteroma, gekocht bij Ali.
Kerstverlichting hebben we ook, meneer heeft deze maand de stekker er weer ingedaan:
Kerstverlichting hebben we ook, meneer heeft deze maand de stekker er weer ingedaan:
Vind ik ook leukkoekje schreef: zo 13 dec 2020, 10:37 Wij kregen een vilten kerstboom van Sinteroma, gekocht bij Ali.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Vorig jaar stond onze stokoude kleine kunstkerstboom, meneer had toen net een nieuwe heup en dat was toen wel makkelijk.
Dit jaar weer een echte, meteen op 6 december neergezet. Topje eraf, anders paste de piek niet.
De echte kaarsjes branden alleen op de twee kerstdagen. (en als ik er als een waakhond naast zit)
Oh, en volgens deze kerstboomballen calculator hangt die van ons nog lang niet vol genoeg!
https://www.admiral.com/xmas-tree-calculator
Dit is bij ons ook een klassieker. Onze eerste hond (Tristan, Beagle) heeft 'em als pup aangevreten. Natuurlijk niet weggedaan of vervangen.
En er staat een kerststal, mét wijzen die uit het Oosten komen.
Dit jaar weer een echte, meteen op 6 december neergezet. Topje eraf, anders paste de piek niet.
De echte kaarsjes branden alleen op de twee kerstdagen. (en als ik er als een waakhond naast zit)
Oh, en volgens deze kerstboomballen calculator hangt die van ons nog lang niet vol genoeg!
https://www.admiral.com/xmas-tree-calculator
Dit is bij ons ook een klassieker. Onze eerste hond (Tristan, Beagle) heeft 'em als pup aangevreten. Natuurlijk niet weggedaan of vervangen.
En er staat een kerststal, mét wijzen die uit het Oosten komen.
- Charlie Angel
- Moderator
Ik vind het altijd erg leuk om te zien hoe ieder op zijn eigen manier kerst in richt. Mijn hoofd stond/staat er alleen nog niet naar om te reageren.
Hier hadden wij alles al in kerststemming voordat we afscheid moesten nemen van Charlie.
Hieronder een paar fotootjes.

Hier hadden wij alles al in kerststemming voordat we afscheid moesten nemen van Charlie.
Hieronder een paar fotootjes.

-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Je kameel zakt door z'n hoeven.-Annemarie- schreef: di 22 dec 2020, 12:16
En er staat een kerststal, mét wijzen die uit het Oosten komen. ;)PC123251.JPG
Wel een mooie boom, hoor! Ik hou wel van dat rustige met hier en daar een accentje.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Bij jullie thuis ziet het er ook knus uit, Sjliek!
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ja joh, die heeft een eind moeten lopen voordat 'ie er eindelijk was.Anne in Zweden schreef: di 22 dec 2020, 13:31 Je kameel zakt door z'n hoeven.![]()
Wel een mooie boom, hoor! Ik hou wel van dat rustige met hier en daar een accentje.
Lang geleden uitgezocht door jongste dochter, die viel voor het goud en glitter van de kameel. Of 'ie verder iets mankeerde was niet belangrijk.