Hondenjas

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Plaats reactie

Hondenjas

Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Hondenjas

Bericht door Cindy de Wolf »

Mijn owney jas is versleten dus ik moet een nieuwe. Nu heb ik 3 owney jassen versleten en echt tevreden ben ik er nooit over geweest. Ik had vaak ruzie met de ritssluiting. Wie heeft er ervaring met deze jas? https://www.actievehonden.com/p/outdoor ... t-2-0/2943 Ik neem dus een heren want dat getailleerde van een damesjas is echt niet aan mij besteed :biggrin2: ;)
Tibbies
5-sterren
5-sterren

Re: Hondenjas

Bericht door Tibbies »

Ik heb nog een Wellensteyn Schneezauber ter overname. Ik stuur je een pb.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ik ben over geen van die outdoor/hondenjassen echt tevreden, de Owney niet, deze niet. Je mag ze maar op 30 graden wassen, niet centrifugeren en in de droger doen is helemaal uit den boze. Gevolg dat zo'n jas 2 dagen moet drogen voor je 'm weer aan kan. En verder voelt het altijd aan alsof je in een plastic zak zit. Gewoon niet ademend genoeg.
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Ik heb de wellensteyn tauria. Ben er erg tevreden over.
Deze: https://www.wellensteyn.com/page/produc ... AO?lang=de
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Lizzy schreef: wo 23 dec 2020, 11:43 Ik ben over geen van die outdoor/hondenjassen echt tevreden, de Owney niet, deze niet. Je mag ze maar op 30 graden wassen, niet centrifugeren en in de droger doen is helemaal uit den boze. Gevolg dat zo'n jas 2 dagen moet drogen voor je 'm weer aan kan. En verder voelt het altijd aan alsof je in een plastic zak zit. Gewoon niet ademend genoeg.
De owney jas vind ik qua plastic zak nog meevallen. Heb nu die pinewood en deel je mening zeker. Ik dacht vanmorgen ook lijkt wel alsof het een regenpak is. En dan had ik alleen een t-shirt eronderaan omdat ie zo warm is.
Wel lekker veel zakken maar voor het geld, 180 euro is toch geen kattenpis, ademt ie gewoon niet goed genoeg. Heb vroeger via ebay betere jassen gehad alleen met veel zakken is dat bijna niet te vinden.
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Doranto schreef: do 24 dec 2020, 09:45 Ik heb de wellensteyn tauria. Ben er erg tevreden over.
Deze: https://www.wellensteyn.com/page/produc ... AO?lang=de
Thankx, wat ik hier mis is een achterzak en dat vind ik toch wel echt een pre. De owney jassen hebben dat en ook de pinewood heeft dat, maar dan nog iets grover. Ik heb ivm smokey altijd een heupgordel om, dus de voorsteekzakken zijn dan slecht toegangkelijk.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Heb je al eens onder de jassen voor jagers gezocht? Die hebben in elk geval een weizak achter en vaak veel zakken, en veelal mannenmodellen dus niet getailleerd.
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

pike schreef: do 24 dec 2020, 12:41 Heb je al eens onder de jassen voor jagers gezocht? Die hebben in elk geval een weizak achter en vaak veel zakken, en veelal mannenmodellen dus niet getailleerd.
Ik droeg met de honden altijd Deerhunter jassen, echt geweldige jassen. Helaas is de prijs ook geweldig ;)

Plaats reactie