Welkom in het BP-café!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Welkom in het BP-café!
Ik hoop dat het goed komt Sam en je aan de beurt bent! Ik duim 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hier draaien ook de duimen voor je Sam.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ik kreeg een mail van het plancentrum; kunt u mij terugbellen want de tijd is gewijzigd.
Dat zorgde uiteraard voor een minimale hartverzakking.
Het ging echt alleen om de tijd. Ik moest er een uur eerder zijn.
Ik wilde nog hardlopen morgenochtend maar vind om 6u klaar zijn met hardlopen wel erg enthousiast.
Dat zorgde uiteraard voor een minimale hartverzakking.
Het ging echt alleen om de tijd. Ik moest er een uur eerder zijn.
Ik wilde nog hardlopen morgenochtend maar vind om 6u klaar zijn met hardlopen wel erg enthousiast.
Logisch dat je dan even hartverzakking krijgt maar wat positief dat ze nu nog bezig zijn met het verplaatsen in tijd op een dag. Dan lijkt het toch heel dichtbij te komen! *duimt rustig door tot het zover is*
Dat gaat vast goed komen! En nee, ik zou dat hardlopen maar overslaan 
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Oooh, wat fijn Sam... Ik ga duimen dat het doorgaat, goedkomt en je een fantastisch jaar krijgt! 
Hier even bakje koffie, wat een zeikweer... Maar goed nieuws: de sloten zitten ein-de-lijk weer op normaal niveau vol met water
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Hier even bakje koffie, wat een zeikweer... Maar goed nieuws: de sloten zitten ein-de-lijk weer op normaal niveau vol met water
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
thnx voor het duimen. Er moeten wel een aantal mensen gezond blijven tot morgenmiddag.
Ikke, de anesthesioloog en chirurg om mee te beginnen. Dan nog de rest van het OK personeel en van de afdeling.
Ikke, de anesthesioloog en chirurg om mee te beginnen. Dan nog de rest van het OK personeel en van de afdeling.
Duimduimduim
Hier net gehoord dat de grootste eikel uit het bedrijf vandaag is ontslagen. Goed begin van 2021 zullen we maar zeggen
Hier net gehoord dat de grootste eikel uit het bedrijf vandaag is ontslagen. Goed begin van 2021 zullen we maar zeggen
Wat fijn voor jullie!!!Kim_S schreef:Hier net gehoord dat de grootste eikel uit het bedrijf vandaag is ontslagen. Goed begin van 2021 zullen we maar zeggen
Ik mag dan wel vreselijke familie hebben maar ik heb echt TOP vrienden. Dat raakt me enorm nu zo met de komende operatie. Van de een moet ik blijven slapen morgen, de volgende brengt en haalt me. Er hebben er al 4 gezegd dat ik ze moet appen als ik wat nodig heb. Boodschappen of iets anders. En ze gaan allemaal veel langskomen als ze geen klachten hebben.
Echt super lief! Ik zal niet verhongeren of vereenzamen.
Dat klinkt echt heel fijn Sam! Zal vast helemaal goed komen 
Wat lief!
Succes met de operatie
Succes met de operatie
Volgens mij verdien jij dat! Sterkte morgen, ik duim dat alles goed gaat!
Wat enorm fijn Sam dat jij je nergens zorgen om hoeft te maken qua aanvoer van voedsel en liefde! Hoop zo enorm dat de operatie je gaat brengen wat je er van mag verwachten!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Sterkte en succes morgen Sam!
Thnx, ik was veel te vroeg wakker en heb super onrustig geslapen.
Nu nog half uurtje voor ik word opgepikt.
Nu nog half uurtje voor ik word opgepikt.