Wat kijk je op Netflix op het moment?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Wat kijk je op Netflix op het moment?
Equinox. Een scandinavische 'spannende' serie.
Wij zijn net aan Equinox begonnen, retespannend!
Bridgerton hadden we in no time uit.
Midnight Sky hebben we een half uur gekeken maar we vonden er niks aan...en die wordt zo bejubeld?
Bridgerton hadden we in no time uit.
Midnight Sky hebben we een half uur gekeken maar we vonden er niks aan...en die wordt zo bejubeld?
Als je graag 2 uren van je leven weg wilt gooien door een film te kijken waarin letterlijk helemaal níks gebeurt .. dan is Midnight Sky je ding!
Het is mooi gemaakt hoor, maar aan het eind heb je echt zoiets van... waar heb ik nou 2 uren lang naar zitten kijken?!
Het is mooi gemaakt hoor, maar aan het eind heb je echt zoiets van... waar heb ik nou 2 uren lang naar zitten kijken?!
Hylos schreef: ma 04 jan 2021, 13:09 Als je graag 2 uren van je leven weg wilt gooien door een film te kijken waarin letterlijk helemaal níks gebeurt .. dan is Midnight Sky je ding!![]()
Hylos schreef: ma 04 jan 2021, 13:09 Als je graag 2 uren van je leven weg wilt gooien door een film te kijken waarin letterlijk helemaal níks gebeurt .. dan is Midnight Sky je ding!![]()
Ik wilde 'm gaan kijken maar weet niet of ik er nou nog trek in heb
Pfjieuw...niks gemistHylos schreef: ma 04 jan 2021, 13:09 Als je graag 2 uren van je leven weg wilt gooien door een film te kijken waarin letterlijk helemaal níks gebeurt .. dan is Midnight Sky je ding!![]()
Heb ik jullie mooi even 2 uren leven erbij gegeven.
Er is nog zo'n film met bekende acteurs..
Ook zo'n apocalypse film en dan moeten ze op reis (wandelend)naar een bepaald strand.
Na 2 en een half uur film komen ze dan op dat strand aan, en dat was het.
Deed me er aan denken.
Ook zo'n apocalypse film en dan moeten ze op reis (wandelend)naar een bepaald strand.
Na 2 en een half uur film komen ze dan op dat strand aan, en dat was het.
Deed me er aan denken.
Waaaaahahahaha hilarisch!Hylos schreef: ma 04 jan 2021, 15:24 Heb ik jullie mooi even 2 uren leven erbij gegeven.![]()
![]()
Na 2 en een half uur film komen ze dan op dat strand aan, en dat was het.![]()
Deed me er aan denken.![]()
Jij moet echt recensent worden hoor, ik lig hier echt in een deukHylos schreef: ma 04 jan 2021, 15:24 Heb ik jullie mooi even 2 uren leven erbij gegeven.![]()
![]()
Na 2 en een half uur film komen ze dan op dat strand aan, en dat was het.![]()
Deed me er aan denken.![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ja! Ik had na het kijken maar een vraag: wát is dit.Hylos schreef: ma 04 jan 2021, 13:09 Als je graag 2 uren van je leven weg wilt gooien door een film te kijken waarin letterlijk helemaal níks gebeurt .. dan is Midnight Sky je ding!![]()
Goed om te horen dat jullie er ook zo over denken.
Kijk anders eerst "The Road"(die apocalypse strandreis film) op Netflix, als je die geweldig vindt dan zou Midnight sky nog een zesje bij je kunnen halen.Lizzy schreef: ma 04 jan 2021, 13:40![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wilde 'm gaan kijken maar weet niet of ik er nou nog trek in heb![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ik keek "Away"
https://www.netflix.com/nl/title/80214512
Wat zegt Netflix hier over: Tweevoudig Oscar-winnares Hilary Swank speelt met Josh Charles ('The Good Wife') in dit spannende interstellaire drama. Deze serie is... Ontroerend, Meeslepend, Romantisch
In ieder geval stukken beter dan Midnight Sky!
Wat zegt Netflix hier over: Tweevoudig Oscar-winnares Hilary Swank speelt met Josh Charles ('The Good Wife') in dit spannende interstellaire drama. Deze serie is... Ontroerend, Meeslepend, Romantisch
In ieder geval stukken beter dan Midnight Sky!
-Annemarie- schreef: vr 15 jan 2021, 11:49 Ik keek "Away"
In ieder geval stukken beter dan Midnight Sky!![]()
Wij keken inmiddels
Manhunt : Unabomber ~ ook al interesseert de unabomber je geen moer, toch de moeite waard!
Wanderlust ~ mooi
Spinning Out ~ aardig behang
tot zover mijn vijf centen
nu : The Innocents
We gaan nu richting het einde van Trapped en mijn IJslands is enorm verbeterd! Ik heb geleerd:
Nu = straks
Straks = straks
Meteen = straks
Later = straks
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk

Nu = straks
Straks = straks
Meteen = straks
Later = straks
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk
Kaela schreef: vr 15 jan 2021, 12:48 We gaan nu richting het einde van Trapped en mijn IJslands is enorm verbeterd! Ik heb geleerd:
Nu = straks
Straks = straks
Meteen = straks
Later = straks
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk![]()
![]()