Covid19 vaccin, stel hij is er, neem je 'm dan?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Corona vaccin, ja of nee?

Ja, zeker weten
39
40%
Nee, zeker weten van niet
22
23%
Ik weet het nog niet
31
32%
Anders, namelijk
5
5%

Totaal aantal stemmen: 97

Re: Covid19 vaccin, stel hij is er, neem je 'm dan?

eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ja, tis bijna lachwekkend.

Ik ben als een van de eerste groepen aan de beurt, zoals het er nu op lijkt. Dus ik moet wel flink gaan nadenken. Ik neig nu toch wel naar een ja geloof ik. Vooral omdat de informatie te moeilijk is, en gedoe over een nee is ook weer moeilijk. En ik heb geen zin in moeilijk.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ja de Jonge wil het zorgvuldig doen.....

En daarom heeft Duitsland al in iedere "kreis" minimaal 1 vaccinatie centrum gebouwd/ingericht. Klaar om 27 december te beginnen. (als het goedgekeurd wordt he)
Dat zijn er voor NRW al 53...

en dan lees je dit
"Op 11 januari zal de GGD op drie locaties vaccineren, vanaf 18 januari moeten dat 25 locaties zijn. Volgens De Jonge is dit "het snelst mogelijke" tijdschema, omdat eerst nog de nodige stappen gezet moeten worden zodra de vaccins binnen zijn."

Eh ahum ::) Toch wel bijzonder verschil denk ik dan :g:
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Kaio schreef: vr 18 dec 2020, 10:39 Ja de Jonge wil het zorgvuldig doen.....

En daarom heeft Duitsland al in iedere "kreis" minimaal 1 vaccinatie centrum gebouwd/ingericht. Klaar om 27 december te beginnen. (als het goedgekeurd wordt he)
Dat zijn er voor NRW al 53...

en dan lees je dit
"Op 11 januari zal de GGD op drie locaties vaccineren, vanaf 18 januari moeten dat 25 locaties zijn. Volgens De Jonge is dit "het snelst mogelijke" tijdschema, omdat eerst nog de nodige stappen gezet moeten worden zodra de vaccins binnen zijn."

Eh ahum ::) Toch wel bijzonder verschil denk ik dan :g:
Ja, het is bizar. En ik zie al helemaal gebeuren dat wij in het noorden alleen maar in Assen of Groningen terecht kunnen, beide een eind weg voor ons. Mijn lief mag dan wel weer rijden maar zo even op en neer zie ik hem niet doen.
Maar ja, daar moeten we dan maar een mouw aan passen.
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Tanna schreef: vr 18 dec 2020, 12:45 Ja, het is bizar. En ik zie al helemaal gebeuren dat wij in het noorden alleen maar in Assen of Groningen terecht kunnen, beide een eind weg voor ons. Mijn lief mag dan wel weer rijden maar zo even op en neer zie ik hem niet doen.
Maar ja, daar moeten we dan maar een mouw aan passen.
Ik snap er steeds minder van. Alle evenementenhallen staan leeg en ongebruikt. Die kunnen prima, al dan niet met hulp van Defensie, ingericht worden als ent-locatie. En de registratie? Die hebben we toch ook al voor het rijksvaccinatieprogramma? Of is dat ook een wassen neus?

Europa wil direct na de kerst beginnen, Nederland komt op 8 januari met 3 locaties en eventueel later in de maand met 25 locaties. Ik zie op diverse buitenlandse zenders al oefenlocxaties. Processen en protocollen worden geoefend, zodat als mens straks los moet, dat er dan geen verrassingen meer zijn. En wat doet Nederland? Niets. Tenminste, niets zichtbaars.
Ina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ina »

Voor diegene die een heldere (engelse) uitleg wil over de vaccin's.....deze meneer is een aanrader om te volgen (je hoeft geen facebook lid te zijn om dit te kunnen kijken)

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ronald schreef: vr 18 dec 2020, 13:20 Ik snap er steeds minder van. Alle evenementenhallen staan leeg en ongebruikt. Die kunnen prima, al dan niet met hulp van Defensie, ingericht worden als ent-locatie. En de registratie? Die hebben we toch ook al voor het rijksvaccinatieprogramma? Of is dat ook een wassen neus?

Europa wil direct na de kerst beginnen, Nederland komt op 8 januari met 3 locaties en eventueel later in de maand met 25 locaties. Ik zie op diverse buitenlandse zenders al oefenlocxaties. Processen en protocollen worden geoefend, zodat als mens straks los moet, dat er dan geen verrassingen meer zijn. En wat doet Nederland? Niets. Tenminste, niets zichtbaars.
En dan nog, liggen de GGD's meestal niet midden in een stad? (goed te bereiken middels openbaarvervoer ...eh) Maar parkeer gelegenheid? En eh wat te denken van de doorstroom midden in een stad? Lijkt me de bedoeling prikje en wegwezen weer dus best wel een hoop mensen op een dag ....
Maar goed zal vast al wel over nagedacht zijn :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ina schreef: vr 18 dec 2020, 13:21 Voor diegene die een heldere (engelse) uitleg wil over de vaccin's.....deze meneer is een aanrader om te volgen (je hoeft geen facebook lid te zijn om dit te kunnen kijken)

Ik heb niks nieuws gehoord maar ik vind het bij elkaar een goed verhaal.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ina, bedankt voor het delen van je video. Want deze is ook interessant:

pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Ronald schreef: vr 18 dec 2020, 13:20 Ik snap er steeds minder van. Alle evenementenhallen staan leeg en ongebruikt. Die kunnen prima, al dan niet met hulp van Defensie, ingericht worden als ent-locatie. En de registratie? Die hebben we toch ook al voor het rijksvaccinatieprogramma? Of is dat ook een wassen neus?

Ik hoorde vanmiddag deze:
Als de wereld vergaat kan je maar het beste in Nederland zitten, daar gebeurt namelijk alles altijd veeeeeeel later >:( >:(
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

;D ;D ;D
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

;D ;D
Fioon
5-sterren
5-sterren

Bericht door Fioon »

Het entschema is bekend.
Denken jullie er nog hetzelfde over als toen de poll gemaakt werd?
Ik neig nu naar wel vaccineren, maar ben wel huiverig voor de eventuele bijwerkingen.
Bijlagen
E3DC80D5-9512-4976-A4F3-C8C2AB6E5AEA.png
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Fioon schreef: di 05 jan 2021, 23:13 Het entschema is bekend.
Ik neig nu naar wel vaccineren, maar ben wel huiverig voor de eventuele bijwerkingen.
Als we morgen al mochten gingen we meteen.
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Fioon schreef: di 05 jan 2021, 23:13 Het entschema is bekend.
Eerlijk gezegd ben ik banger voor de (evt. blijvende) schade die het virus kan veroorzaken dan de evt. bijwerkingen van het vaccin.
Dus ik denk dat ik het wel ga nemen. Bovendien zijn er inmiddels al heel veel mensen ingeënt en ik heb nog niets raars gehoord.
Fioon
5-sterren
5-sterren

Bericht door Fioon »

Tanna schreef: di 05 jan 2021, 23:20 Als we morgen al mochten gingen we meteen.
Ik las wat over jullie situatie, dan snap ik jullie wel!

Plaats reactie