Welkom in het BP-café!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Welkom in het BP-café!
Beterschap Sam. Ik hoop dat je je vlug beter voelt.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Fijn dat de operatie achter de rug is en goed is gegaan, Sam! Beterschap, ik hoop dat je je snel weer kiplekker voelt! 
Weer helemaal gemist dit stukje... Fijn dat de operatie doorgegaan is. En zo te horen wordt er voor je gezorgd als je terug naar huis gaat, dus dat klinkt ook goed!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Beterschap Sam!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Even iets heel anders maar wat nu in Amerika gebeurt is toch eigenlijk ook bizar en eng? Dat zo’n idioot als trump zoveel mensen op de been krijgt...
Ja, zit er net ook naar te kijken. Echt beangstigend!
Ze staan daar te wachten tot hun grote leider iets twittert wat ze moeten gaan doen. Ik blijf het een bizarre situatie vinden.
Goh ik had ff wat gemist (en een uur geleden nog een nieuwssite bekeken). Maar nee da's niet best nee.
Nou ze staan niet te wachten hoor, de bestorming van het Capitool is inmiddels een feit. OpRonald schreef: wo 06 jan 2021, 21:13 Ze staan daar te wachten tot hun grote leider iets twittert wat ze moeten gaan doen. Ik blijf het een bizarre situatie vinden.
Nu.nl live kun je de ontwikkelingen volgen.
Dit lijkt bijna een burgeroorlog?Doranto schreef: wo 06 jan 2021, 21:16 Nou ze staan niet te wachten hoor, de bestorming van het Capitool is inmiddels een feit. Op
Nu.nl live kun je de ontwikkelingen volgen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

[emoji33]
Inderdaad bizar. Toch verbaasd het ook niet zoals Trump invloed heeft op zijn aanhang en dat ze hem gehoorzamen nadat hij had opgeroepen naar het Capitool te gaan 
Lees inmiddels wel dat Trump heeft getwittert geen geweld te gebruiken richting politie. Dat is toch positief puntje. Hopelijk gaan de demonstranten daar ook naar luisteren......
Lees inmiddels wel dat Trump heeft getwittert geen geweld te gebruiken richting politie. Dat is toch positief puntje. Hopelijk gaan de demonstranten daar ook naar luisteren......
Inmiddels zijn ze afgedropen. Neergeschoten vrouw overleden. Wat een ellende, vreselijk. En dan is er hier meteen al een deskundige die zegt : Ook in Nederland kan het zomaar gebeuren. Ja, dat weten we best, maar houd er toch je mond over, denk ik altijd. Stip het niet nog eens extra aan.
Sam, voel je je al beter nu?
Sam, voel je je al beter nu?
Tja, en wat hebben ze nu helemaal bereikt? Dat er minder republikeinen nog bezwaar maken in de senaat tegen de stemmen en dus eigenlijk het tegenovergestelde van wat ze hadden willen bereiken. Vraag mij nu echt af wat voor chaos het verlaten van het witte huis door Trump nu gaat worden 
-
hannabelgje
- 5-sterren

4 mensen dood gewoon. Pffff.