Welkom in het BP-café!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Welkom in het BP-café!
Oh ik heb ook nog champagne. Kom maar!
*doet jas aan*
Ik wil ook. Die medicijnen werken toch amper dus er kan best alcohol bij!!!

Champagneontbijt dan!sam28 schreef: za 09 jan 2021, 07:45 Ik wil ook. Die medicijnen werken toch amper dus er kan best alcohol bij!!!![]()
![]()
jippie!!!!

-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Wij gaan zo aan ons project Ikea kleerkast beginnen. Misschien kom ik straks even kijken hoe het met de drank staat
ik ben namelijk vergeten mijn ontwerp te printen ...
Welkom!!
Ook met updates over de kledingkast. Ik kan wel wat leuks gebruiken. In het kader van leedvermaak is het beste vermaak

Ook met updates over de kledingkast. Ik kan wel wat leuks gebruiken. In het kader van leedvermaak is het beste vermaak
Kijk, dat doe ik dan weer niet, meubels (laat staan van de Ikea met 5-kantige inbussleutel) in elkaar zetten.
Ik ben ook wel in voor een verslag van de werkzaamheden.
Ik ben ook wel in voor een verslag van de werkzaamheden.
- Charlie Angel
- Moderator
Succes, hopelijk is het straks geen klerekast. [emoji16]Siberienne schreef:Wij gaan zo aan ons project Ikea kleerkast beginnen. Misschien kom ik straks even kijken hoe het met de drank staatik ben namelijk vergeten mijn ontwerp te printen ...
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Het valt mee. Twee van de vier grote stukken staan. En we hebben al onze vingers en tenen nog en 1 klein deukje in het plafond en twee muren met wat zwarte vegen, waarbij de ene muur toch achter de kast komt. Dus we vorderen gestaag. Grootste uitdaging gaat straks het ertussen wringen van het laatste stukje wordenCharlie Angel schreef: za 09 jan 2021, 14:13 Succes, hopelijk is het straks geen klerekast. [emoji16]
Ik mis wat film materiaal van de deuken en vegen. Nu heb ik best een levendige fantasie maar een reality show is soms best leuk 
- Charlie Angel
- Moderator
Oh dat klinkt al heel goed!Siberienne schreef: Het valt mee. Twee van de vier grote stukken staan. En we hebben al onze vingers en tenen nog en 1 klein deukje in het plafond en twee muren met wat zwarte vegen, waarbij de ene muur toch achter de kast komt. Dus we vorderen gestaag. Grootste uitdaging gaat straks het ertussen wringen van het laatste stukje worden
En nog steeds vriendjes samen ook?
Grapje hoor, ik vind IKEA spullen altijd goed te doen.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Paar keer op mijn tong gebeten maar we zitten nu samen aan een kopje thee.Charlie Angel schreef: za 09 jan 2021, 16:56 Oh dat klinkt al heel goed!
En nog steeds vriendjes samen ook?
Grapje hoor, ik vind IKEA spullen altijd goed te doen.
Het is best goed te doen tnt maar het is een heel klein kamertje en we hadden wat discussie over welk deel eerst. Ik krijg nu alsnog gelijk
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Je fantasie is denk ik beter. Het is een beetje de pest van een gloednieuw huis; elk krasje valt nog zo opsam28 schreef: za 09 jan 2021, 15:20 Ik mis wat film materiaal van de deuken en vegen. Nu heb ik best een levendige fantasie maar een reality show is soms best leuk![]()