Voor de Valentijn liefhebbers

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Het mannetje wordt oud. Hij wiebelt. Bij bepaalde kleuren komt parkinson voor. Volgens mij bij zijn kleur niet, maar dat gewiebel is wel wat typisch. Ik wilde daarom geen grote hoogtes meer in het verblijf, als ie valt moet ie zich geen pijn doen. Dus nu is alles laag.

Hij gaat altijd uitgebreid op verkenning als de inrichting veranderd is, dus ik heb de camera er ook even bij gepakt. Maar dat ie oud en wiebelig is, wil niet zeggen dat ie nou zoveel langzamer wordt ;D . Ik moet nog steeds flink mijn best doen voor een leuk kiekje.
IMG_4889.jpg
IMG_4899.jpg
IMG_4895.jpg
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: Voor de Valentijn liefhebbers

Bericht door Kaela »

IMG_4894.jpg
IMG_4906.jpg
CindyMayella
5-sterren
5-sterren

Bericht door CindyMayella »

Ze zijn weer leuk ;D ..... dat vind ik het nadeel van hamsters (en gerbils), dat ze niet zo oud worden :-\ .... na deze gerbils die ik nu heb, wil ik er geen meer hebben.....
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Wat heeft hij toch prachtige zwarte kraaloogjes :smitten:
Lijkt mij alleen wel moeilijk om te zien dat het langzamerhand wat minder goed met hem lijkt te gaan :-\ Maar hij heeft wel geluk dat hij in zo'n leuk uitdagend hok mag wonen bij jou waarbij rekening wordt gehouden met zijn mankementjes :-*
En wij boffen weer dat hij bij jou woont vanwege de vele mooie en lieve foto's :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ach, wat een leukerd :smitten:

En wat heeft hij het toch goed! Hoe oud is Valentijn nu? Jammer he, dat ze niet zo oud worden :-\
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Lizzy schreef: di 02 feb 2021, 09:30 Ach, wat een leukerd :smitten:

En wat heeft hij het toch goed! Hoe oud is Valentijn nu? Jammer he, dat ze niet zo oud worden :-\
Je bent toch niet al zijn geweldige verjaardagstaart van verleden week vergeten ::)
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

pike schreef: di 02 feb 2021, 20:38 Je bent toch niet al zijn geweldige verjaardagstaart van verleden week vergeten ::)
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Lieve leuke schattige Valentijn :smitten: :smitten: :smitten:
Hoop dat ie nog een poosje mee kan, en wij nog kunnen genieten van de geweldige foto’s :-*
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

pike schreef: di 02 feb 2021, 20:38 Je bent toch niet al zijn geweldige verjaardagstaart van verleden week vergeten ::)
;D ;D ;D

Lizzy hij is nu 2 jaar, 1 week en 4 dagen oud :P

Ja het is wel een nadeel. Maar het is nou eenmaal zo en ik kan er ook wel vrede mee hebben. Want hij is echt een oud manneke aan het worden en daar hoort afscheid nemen bij. En ik heb voor de balans papegaaien, die gaan mee het bejaardentehuis in!
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Kim_S schreef: di 02 feb 2021, 20:47 :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Lieve leuke schattige Valentijn :smitten: :smitten: :smitten:
Hoop dat ie nog een poosje mee kan, en wij nog kunnen genieten van de geweldige foto’s :-*
Daar sluit ik mij helemaal bij aan!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Nee, maar hij kan 1, 1,5, 2, 2,5, 3 zijn geworden, toch? :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Kaela schreef: di 02 feb 2021, 21:04 ;D ;D ;D

Lizzy hij is nu 2 jaar, 1 week en 4 dagen oud :P

Ja het is wel een nadeel. Maar het is nou eenmaal zo en ik kan er ook wel vrede mee hebben. Want hij is echt een oud manneke aan het worden en daar hoort afscheid nemen bij. En ik heb voor de balans papegaaien, die gaan mee het bejaardentehuis in!
Ah, 2 ! Nou ja, gelukkig dat je er vrede mee kunt hebben. Is ook wel reëel natuurlijk maar toch.... Ik hoop dat opaatje nog een tijdje mee gaat!
Ina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ina »

Die glazen pot met zand, is dat om te graven of is dat zijn wc?

De hamster van mijn achterbuurmeisje (die dankzij Valentijn nu ook zo'n prachtig onderkomen heeft :D ) is zo zindelijk als de pest.
Die dame heeft gewoon echt een potje met zand waar in geplast wordt, poepen doet ze waar ze loopt, maar plassen echt allen in die bak :biggrin2:

Hopelijk mag je nog heeeeeel veel mooie foto's van je knappe vent maken en kunnen wij nog heel lang meegenieten :)
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Ina schreef: di 02 feb 2021, 22:36 Die glazen pot met zand, is dat om te graven of is dat zijn wc?

De hamster van mijn achterbuurmeisje (die dankzij Valentijn nu ook zo'n prachtig onderkomen heeft :D ) is zo zindelijk als de pest.
Die dame heeft gewoon echt een potje met zand waar in geplast wordt, poepen doet ze waar ze loopt, maar plassen echt allen in die bak :biggrin2:

Hopelijk mag je nog heeeeeel veel mooie foto's van je knappe vent maken en kunnen wij nog heel lang meegenieten :)
Om te badderen! Dat is echt het aller aller leukste om te zien! Alleen het duurt elke dag ongeveer 3 seconden, dus ik heb het niet op film.

Valentijn heeft meestal ook een wc. Soms vind ik die (tegen de tijd dat het wat gaat ruiken), maar soms ook niet. Zijn hok was nu al vanaf de zomer zo en alles was droog en schoon. Ja, er liggen wel kakjes, maar die zijn sowieso droog en schoon. Dus als ik het niet aan had willen passen vanwege de hoogte, had het nog heel niet onderhoud nodig gehad. Dat is echt ideaal van deze manier van het hok inrichten.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Hij slaapt overigens ein-de-lijk voor het glas :groupwave2: en als iehet kapok iets aan de kant doet kan ik dus gluren. Dat is echt heel schattig, gisteravond zat ie op zijn gemak te eten. Oogjes dicht, lekker aan het smullen. Ik heb een kwartier staan kijken, zo aandoenlijk!
88A7D898-05D1-43B6-BD97-90AAF81C8362.jpeg
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Heerlijk weer die foto's!
Fijn dat wij mee mogen genieten.

Plaats reactie