Welkom in het BP-café!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- CindyMayella
- 5-sterren

Re: Welkom in het BP-café!
Gefeliciteerd 
Laatst gewijzigd door CindyMayella op za 23 jan 2021, 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- Charlie Angel
- Moderator
Van harte gefeliciteerd met je diploma Inge.
Ja het is nu raar, dit soort dingen is nu even gauw, terwijl het voorheen altijd feestelijk was.
Ja het is nu raar, dit soort dingen is nu even gauw, terwijl het voorheen altijd feestelijk was.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Gefeliciteerd Inge!
Wij doen een glaasje wijn en stukje brie; weekend. En nu word ik gehypnotiseerd door een husky die vindt dat hij ook brie krijgt.
Wij doen een glaasje wijn en stukje brie; weekend. En nu word ik gehypnotiseerd door een husky die vindt dat hij ook brie krijgt.
Honyx en Phemke geven hem groot gelijk.Siberienne schreef: vr 22 jan 2021, 18:58 Gefeliciteerd Inge!
Wij doen een glaasje wijn en stukje brie; weekend. En nu word ik gehypnotiseerd door een husky die vindt dat hij ook brie krijgt. 77B7DB31-9F23-47F2-9AC3-16A01F935202.jpeg
Brie is ook uiterst giftig voor mensen, hoorde ik laatst van AtzSiberienne schreef: vr 22 jan 2021, 18:58 Gefeliciteerd Inge!
Wij doen een glaasje wijn en stukje brie; weekend. En nu word ik gehypnotiseerd door een husky die vindt dat hij ook brie krijgt. 77B7DB31-9F23-47F2-9AC3-16A01F935202.jpeg
En gefeliciteerd Inge!!
- Charlie Angel
- Moderator
En? Inmiddels al bezweken voor de doordringendehuskyblik? [emoji2]Siberienne schreef:Gefeliciteerd Inge!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb mij zeer sterk getoond en ben niet gezwicht....Charlie Angel schreef: vr 22 jan 2021, 21:47 En? Inmiddels al bezweken voor de doordringendehuskyblik? [emoji2]
Hij kreeg wel een hondensnackje
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Kim_S schreef: vr 22 jan 2021, 20:06 Brie is ook uiterst giftig voor mensen, hoorde ik laatst van Atz
En gefeliciteerd Inge!!
Siberienne schreef: vr 22 jan 2021, 22:18 Ik heb mij zeer sterk getoond en ben niet gezwicht....
Hij kreeg wel een hondensnackjemaar dat was niet helemaal ok.
![]()
- Charlie Angel
- Moderator
[emoji23][emoji23][emoji23]Siberienne schreef: Ik heb mij zeer sterk getoond en ben niet gezwicht....
Hij kreeg wel een hondensnackjemaar dat was niet helemaal ok.
Omkoping met een hondensnackje houd hij dus niet van. [emoji51]
Arm dier. Krijgt hij zomaar geen brie...

- pearlsofpassion
- Moderator
Ocharme! Zelfs geen klein stukje achteraf?
Daar sta je dan als hond met je flinke wachten.
Daar sta je dan als hond met je flinke wachten.
Vandaag de voorbereidingen getroffen voor Valentijnsdag. Heb voor de lunch/middag een valentijn high tea besteld die ze einde van de ochtend komen bezorgen. Eind van de middag wordt dan het pakket voor diner thuis bezorgd met nog charcuterie en kaas voor 's avonds bij de borrel
Zo is Valentijnsdag mooi excuus om de lokale horeca te steunen 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Vandaag is mijn philips soepmaker gearriveerd. Ik eet doordeweeks als lunch bijna altijd verse soep, dan is dat erg makkelijk in de soepmaker. Nu leuk in de aanbieding dus overstag gegaan. Nu kan ik em aanzetten in de pauze en als ik dan terugkom met Zoë dan is mijn soepje klaar. Zit ook een leuk receptenboekje bij.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Mijn meneer maakt ontbijt en ik lees wat op het Noorse nieuws. Belangrijk bericht; de populairste hondenrassen in Noorwegen: https://www.nrk.no/norge/dette-er-de-me ... 1.15358987
Verrassende ranglijst wel vond ik, Stafford op 2 en ik heb ze nog nauwelijks gezien hier, maar ik denk dat er nog wel wat regionale verschillen zijn. De border collie op 1 en de husky op 17 is misschien wat minder onlogisch als het lijkt als je bedenkt in hoeveel gebieden schapen lopen
En ik filosofeer ‘wat voor hond wil ik ooit nog’
Engelse setters zijn hier heel populair voor ‘hundekjøring’ oftwel langlaufen met hund en als hardloopmaatje. En die Noorse elandhond vind ik ‘wow’ maar als je niet jaagt, val je vaak wel af als koper heb ik begrepen. Ach we hebben nog even om erover te denken..
Verrassende ranglijst wel vond ik, Stafford op 2 en ik heb ze nog nauwelijks gezien hier, maar ik denk dat er nog wel wat regionale verschillen zijn. De border collie op 1 en de husky op 17 is misschien wat minder onlogisch als het lijkt als je bedenkt in hoeveel gebieden schapen lopen
En ik filosofeer ‘wat voor hond wil ik ooit nog’
Engelse setters zijn hier heel populair voor ‘hundekjøring’ oftwel langlaufen met hund en als hardloopmaatje. En die Noorse elandhond vind ik ‘wow’ maar als je niet jaagt, val je vaak wel af als koper heb ik begrepen. Ach we hebben nog even om erover te denken..