Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mungboontjessoep. Met koolhydraatvrije broodjes (ik heb er Italiaanse kruiden, Parmezaanse kaas, olijven en gedroogde tomaatjes doorheen gedaan, ben benieuwd!).
Een simpel agv-tje: Gebakken minikriel, gekookte snijbonen en een black angus hamburger. Oh ja, nog wat fruit toe wat over was van gisteren (rode grapefruit, met appel en granaatappelpitjes).
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Spaghetti met tomatensaus en vega gehakt en gegrilde groente. Toe pruimencrumble
Gegrilde groenten en voor Leo een stuk zalm erbij en voor mij een vega ding. Waar zijn mijn aaaaardappels 
Gister een 'emmertjeuitdediepvries' : pompoen met lamsvlees en volkoren rijst
Vanavond spitskool met paddestoelen en wat mie
https://www.bedrock.nl/recept-vegan-cra ... -shiitake/
Vanavond spitskool met paddestoelen en wat mie
https://www.bedrock.nl/recept-vegan-cra ... -shiitake/
Knolselderij of pastinaakfrites zijn ook lekkerLizzy schreef: wo 17 feb 2021, 07:34 Gegrilde groenten en voor Leo een stuk zalm erbij en voor mij een vega ding. Waar zijn mijn aaaaardappels![]()
Blehhhhhhhhhhhhhh, komt me de neus uit eerlijk gezegd.
Bloemkool uit de oven. Met veldsla. En een vega burger.
Dan eet je toch gewoon een keertje echte frites of aardappels, doe ik wel hoor.
Ja, ik ga voor volgende week lekker een zakje aardappelen bestellenBasil schreef: wo 17 feb 2021, 18:35 Dan eet je toch gewoon een keertje echte frites of aardappels, doe ik wel hoor.
- CindyMayella
- 5-sterren

Hachee (zoveelste poging met een ander recept, hopelijk nu wel lekker), krieltjes in schil en voor ML en mij rode kool en de dames doperwten.....
Groot gelijk, af en toe is dat gewoon zo lekker!Lizzy schreef: do 18 feb 2021, 07:41 Ja, ik ga voor volgende week lekker een zakje aardappelen bestellen. En een keertje echte pasta eten
![]()
Je hoeft het toch niet helemaal weg te laten.
Straks rond 14.00 een smoothie van 2 sinaasappels, wat magere kwark en een paar lepels boekweit granola met noten. Als tussendoortje een restje bleekselderijsalade en voor vanavond staat er een curry in de slowcooker te pruttelen van rundvlees met pompoen. Die gaan we eten met zelf gemaakt naanbrood 
- CindyMayella
- 5-sterren

Gado gado en voor de liefhebber saté erbij
....
Iets met spruiten en lamslever.