Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Wauw geweldig!
Geweldig! Wat een schitterende omgeving!
Ziet er heerlijk uit siberienne!
Hopelijk is Flore snel weer helemaal de oude PoP! Wel heel fijn dat je de dwangvoeding weer op kon bergen
Hopelijk is Flore snel weer helemaal de oude PoP! Wel heel fijn dat je de dwangvoeding weer op kon bergen
- pearlsofpassion
- Moderator
Thanx!dinky89 schreef: do 18 feb 2021, 19:00 Ziet er heerlijk uit siberienne!
Hopelijk is Flore snel weer helemaal de oude PoP! Wel heel fijn dat je de dwangvoeding weer op kon bergen![]()
Ja dat was heel fijn. Ze wordt steeds meer haarzelf. Hopelijk spelen de hormonen de eerste dagen niet te fel op en zakken ze snel weg, want dat was niet meer te doen..
Echt heerlijk Siberienne. Wauw, das echt genieten!
- Charlie Angel
- Moderator
Wat heerlijk zeg, echt geweldig!Siberienne schreef:Ik ben vandaag letterlijk bij mijn voordeur op ski’s gestapt en twee uur later waren we voldaan weer thuis. Heerlijk!
Jeej voor Flore! En Pop natuurlijk!
Wat fijn dat je zo blij bent met de sneeuw Siberienne!
Hou het deze keer maar wel allemaal daar
Wat fijn dat je zo blij bent met de sneeuw Siberienne!
Hou het deze keer maar wel allemaal daar
Joep gaat momenteel aardig zijn gangetje. Hij is weer een halve kilo lichter. Dus nu heet ie Dikkie-iets-minder-dik. Meer eraf zou mooi zijn hoor, maar hij krijgt al zo veel minder eten, en tja, zo veel lopen lukt niet meer, dus dat helpt ook niet zo. Dus jeej voor een halve kilo eraf.
Verder heeft ie een nieuwe waterbak. De vorige was van plastic en werd broos en een kalkrandje. Nu heeft ie een rvs. Dat spiegelt. Dus hij durft er niet uit te drinken wan OMG een knappe maar extreem gevaarlijke hond in die waterbak!
Kwartje zal heus vandaag wel ergens vallen
Verder heeft ie een nieuwe waterbak. De vorige was van plastic en werd broos en een kalkrandje. Nu heeft ie een rvs. Dat spiegelt. Dus hij durft er niet uit te drinken wan OMG een knappe maar extreem gevaarlijke hond in die waterbak!
Kwartje zal heus vandaag wel ergens vallen
Ik heb hier beeld bij. Hij blijft ook best wel een beetje blonT hè...eelke schreef: vr 19 feb 2021, 12:58 Joep gaat momenteel aardig zijn gangetje. Hij is weer een halve kilo lichter. Dus nu heet ie Dikkie-iets-minder-dik. Meer eraf zou mooi zijn hoor, maar hij krijgt al zo veel minder eten, en tja, zo veel lopen lukt niet meer, dus dat helpt ook niet zo. Dus jeej voor een halve kilo eraf.
Verder heeft ie een nieuwe waterbak. De vorige was van plastic en werd broos en een kalkrandje. Nu heeft ie een rvs. Dat spiegelt. Dus hij durft er niet uit te drinken wan OMG een knappe maar extreem gevaarlijke hond in die waterbak!![]()
![]()
![]()
Kwartje zal heus vandaag wel ergens vallen![]()
Succes, Atz eet of drinkt niks uit RVS, le-vens-ge-vaar-lijk
Maar misschien is het inderdaad omdat de aanblik van zijn knappe hoofd zeer doet aan zijn ogen

Maar misschien is het inderdaad omdat de aanblik van zijn knappe hoofd zeer doet aan zijn ogen
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Je kunt natuurlijk ook gewoon een zwembad voor 'm kopen, kan ie daaruit drinken terwijl hij pootjebaadt.Kim_S schreef: vr 19 feb 2021, 13:17 Succes, Atz eet of drinkt niks uit RVS, le-vens-ge-vaar-lijk![]()
![]()
Maar misschien is het inderdaad omdat de aanblik van zijn knappe hoofd zeer doet aan zijn ogen![]()
![]()
JaRonald schreef: vr 19 feb 2021, 13:12 Ik heb hier beeld bij. Hij blijft ook best wel een beetje blonT hè...![]()
OhKim_S schreef:Succes, Atz eet of drinkt niks uit RVS, le-vens-ge-vaar-lijk![]()
![]()
Maar misschien is het inderdaad omdat de aanblik van zijn knappe hoofd zeer doet aan zijn ogen![]()
Maar misschien moet ik er eerst eten in doen. Dat kan vast helpen.
Nou, vandaag bij de oogarts geweest voor wat ik dacht een intakegesprek voor een staaroperatie. Ze was vorig jaar heel stellig dat het toch wel moest gebeuren.
Oogmeting vandaag op 120% zicht met mijn Charlie Temple brilletje, dus ruim voldoende. Staaroperatie is voorlopig op de lange baan gezet.
Dus me voor niets druk gemaakt...
Oogmeting vandaag op 120% zicht met mijn Charlie Temple brilletje, dus ruim voldoende. Staaroperatie is voorlopig op de lange baan gezet.
Dus me voor niets druk gemaakt...
Dat doet ie ook alleen onder het genot van een kilo gedroogde longAnne in Zweden schreef: vr 19 feb 2021, 14:19 Je kunt natuurlijk ook gewoon een zwembad voor 'm kopen, kan ie daaruit drinken terwijl hij pootjebaadt.![]()
Hier helpt dat niks. Tis een watje die Etterhoun van mijeelke schreef: vr 19 feb 2021, 14:27 Jamijn lief dom blondje.
Ohdappere dodo's hé, die reuen. Hij was heulemaal blij, jeeeeejjjjj een bak! Voor mij! Zette m op de grond; whaaaaattttt
![]()
![]()
ieks! Wegwezen!
Maar misschien moet ik er eerst eten in doen. Dat kan vast helpen.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

O, dat was niet vanwege mijn bovennatuurlijke gave om met honden om te gaan?Kim_S schreef: vr 19 feb 2021, 18:26 Dat doet ie ook alleen onder het genot van een kilo gedroogde long![]()
![]()