Anne in Zweden schreef: zo 21 feb 2021, 16:43
Ik ook, bekt ook lekker!
Het wordt: Vlek, Spot, Bletta en Täplä (en dat ga ik fonetisch schrijven voor het gemak)!
@Siberienne ja Fleck hadden wij ook gevonden. We kunnen natuurlijk ool Fleck ipv Vlek doen. Dat is ook leuk, dan hebben ze allemaal een buitenlandse naam.
Kaela schreef: zo 21 feb 2021, 16:53
Het wordt: Vlek, Spot, Bletta en Täplä (en dat ga ik fonetisch schrijven voor het gemak)!
@Siberienne ja Fleck hadden wij ook gevonden. We kunnen natuurlijk ool Fleck ipv Vlek doen. Dat is ook leuk, dan hebben ze allemaal een buitenlandse naam.
Wat een eer voor de Finse taal, leuk!
Nu moet je ze alleen nog uit elkaar zien te houden.
Ik vind jouw foto's door het glas mooier dan mijn reallife foto's
Maar wat zijn ze super schattig met alle vlekjes en die bak is echt groot genoeg voor 4 minimuisjes
Veel plezier
Kaela schreef: zo 21 feb 2021, 16:53
Ik kijk uit naar de foto’s van de reïncarnatie van Spot: grote oren, schattige neus, gaat helemaal goed komen
Siberienne schreef: zo 21 feb 2021, 20:53
Ik kijk uit naar de foto’s van de reïncarnatie van Spot: grote oren, schattige neus, gaat helemaal goed komen
En vergeet niet zalig snurken na heel veel activiteit!