Wauw Ronald, sjeik allemaal hoor!
Hopelijk krijg je je spulletjes snel, omdat de rest van Nederland (net als wij) nog even wachten tot de winkels open gaan
Fenixjuh schreef: do 18 feb 2021, 12:24
Wauw Ronald, sjeik allemaal hoor!
Hopelijk krijg je je spulletjes snel, omdat de rest van Nederland (net als wij) nog even wachten tot de winkels open gaan
Het meubilair (dressoir en salontafel) is er al. De bank moet nog gemaakt worden omdat ik een andere kleur wilde dan dat ze op voorraad hadden. Komt me opruimtechnisch ook iets beter uit (man, opruimen, en dat in één zin)
Grappig, toen ik gisteren het lokale weekkrantje pakte om door te lezen stond op de voorpagina de foto van Kaela met de paarden als aankondiging van het artikeltje in het krantje over het passen van het zadel. Kan alleen nergens meer vinden waar Kaela dat artikeltje op BP heeft geplaatst Als je wilt kan ik je dus de papieren versie toesturen Kaela voor in het archief
dinky89 schreef: za 27 feb 2021, 10:24
Grappig, toen ik gisteren het lokale weekkrantje pakte om door te lezen stond op de voorpagina de foto van Kaela met de paarden als aankondiging van het artikeltje in het krantje over het passen van het zadel. Kan alleen nergens meer vinden waar Kaela dat artikeltje op BP heeft geplaatst Als je wilt kan ik je dus de papieren versie toesturen Kaela voor in het archief
Zie je wel, wereldberoemd in Groningen!
Vanmorgen hebben we de zadels weer opgehaald en hebben we van de zadelmaker 1 krantje gekregen. Ik zou het reuze leuk vinden als je het op zou willen sturen!
Mandarijn schreef: do 04 mar 2021, 15:24
Met mams gaat alles goed. Is haar 1e bevalling en ze doet het fantastisch. Lammetjes drinken goed en mams kijkt goed naar ze om