Mijn dank is groot !!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Plaats reactie

Mijn dank is groot !!

Envie
5-sterren
5-sterren

Mijn dank is groot !!

Bericht door Envie »

Graag wil ik iedereen bedanken voor de hulp toen Collin wat klachten kreeg.

De barf wat niet meer wilde, rauw eten wat niet meer wilde, welke pijnstillers, welke supplementen bij spondylose, het bultje bij zijn nagel, hoe veilig laten kauwen, nieren die wat minder werden.. even een greep uit de collectie.

Wat ben ik altijd fijn geholpen!! Ennnn...met vaak hele goede resultaten!!

Het laatste bloedonderzoek, vlak voordat een compleet verlamde slokdarm aan het licht kwam, was ZO mooi voor een oude hond. De Da vond het echt heel bijzonder!! Dat kwam niet vaak voor.
Ik denk toch dat dat met een gezonde levensstijl te maken heeft gehad.

Over de slokdarm verlamming doe ik binnenkort een apart stukje.

Nogmaals dank :-*
dinky89
5-sterren
5-sterren

Re: Mijn dank is groot !!

Bericht door dinky89 »

Wat mooi dat de bloedwaarden zo goed waren voor een hond op leeftijd :) dat zal zeker met goede voeding te maken hebben ;)
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Fijn dat je zo'n hulp hebt ervaren. Het idee dat je goed voor je hond kunt zorgen, met alle adviezen die je krijgt, is erg prettig.
Envie
5-sterren
5-sterren

Bericht door Envie »

dinky89 schreef: wo 10 mar 2021, 18:11 Wat mooi dat de bloedwaarden zo goed waren voor een hond op leeftijd :) dat zal zeker met goede voeding te maken hebben ;)
Bij een vorig onderzoek waren zijn nieren wat slechter aan t worden. Drie maand op solidago gaf dus merkbare verbetering !!
eelke schreef:Fijn dat je zo'n hulp hebt ervaren. Het idee dat je goed voor je hond kunt zorgen, met alle adviezen die je krijgt, is erg prettig.
Echt wel !!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

eelke schreef: do 11 mar 2021, 07:24 Fijn dat je zo'n hulp hebt ervaren. Het idee dat je goed voor je hond kunt zorgen, met alle adviezen die je krijgt, is erg prettig.
Jaaaaaaaaaa, dit vind ik nou ook! Dank je wel voor je berichtje Envie, dit is wel fijn om te lezen :-*

Plaats reactie