Ter overname zo goed als nieuwe Pinewood hondenjas Den Haag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Ter overname zo goed als nieuwe Pinewood hondenjas Den Haag
Ter overname eigenlijk nieuwe Pinewood honden/trainingsjas. Ik heb hem 4 dagen gedragen maar vind hem niet lekker zitten dus weer een Owney jas besteld. Nieuwprijs € 179,95 mag weg voor € 135,00. Afhalen in Den Haag of tegen verzendkosten verzonden. Het is deze jas maat L. https://www.actievehonden.com/p/outdoor ... t-2-0/2943
Re: Ter overname zo goed als nieuwe Pinewood hondenjas Den Haag
Ik heb dat ook ja, de Owney jas blijft het fijnst. Naar die Pinewood heb ik pas ook zitten kijken maar ik wil altijd een jas die wat langer is. Ik heb wel dunne bodywarmers van Pinewood, de heren uitvoering dan.
Welk model Owney heb je nu gekozen? Het model dat ik wil bestaat niet meer, ook altijd zo irritant.
Welk model Owney heb je nu gekozen? Het model dat ik wil bestaat niet meer, ook altijd zo irritant.
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

De pinewood jas is dus wat langer dan de owney en ik vind dat afschuwelijk. Hij valt over mijn kont heen en ik vind dat dus niet prettig. De owney trusty unisex 2 in 1 had ik altijd en nu dus weer. Deze pinewood is ook de heren uitvoering.Tanna schreef: ma 22 mar 2021, 14:10 Ik heb dat ook ja, de Owney jas blijft het fijnst. Naar die Pinewood heb ik pas ook zitten kijken maar ik wil altijd een jas die wat langer is. Ik heb wel dunne bodywarmers van Pinewood, de heren uitvoering dan.
Zo zie je maar weerCindy de Wolf schreef: ma 22 mar 2021, 14:56 De pinewood jas is dus wat langer dan de owney en ik vind dat afschuwelijk. Hij valt over mijn kont heen en ik vind dat dus niet prettig. De owney trusty unisex 2 in 1 had ik altijd en nu dus weer. Deze pinewood is ook de heren uitvoering.
Ik zoek een jas voor in de zomer als het wat koeler is. Is deze daar ook geschikt voor?Cindy de Wolf schreef: ma 22 mar 2021, 14:56 De pinewood jas is dus wat langer dan de owney en ik vind dat afschuwelijk. Hij valt over mijn kont heen en ik vind dat dus niet prettig. De owney trusty unisex 2 in 1 had ik altijd en nu dus weer. Deze pinewood is ook de heren uitvoering.
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Ik draag hem het jaar rond. Het voordeel is dat je de mouwen eraf kan ritsen dus er een bodywarmer van kan maken. Hij is zeker niet dik te noemen maar wel wind en waterdicht.
Oke dat is mooi, dat had ik nog niet begrepen dat de mouwen eraf konden. Een en dezelfde jas voor het hele jaar lijkt me wel zo prettig.
Bedankt!
Bedankt!