Welkom in het BP-café!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Re: Welkom in het BP-café!
Hihi ik dacht nu ga je zeggen dat het duroc varkens waren, die zijn namelijk ook met een bruine vachtpike schreef: ma 22 mar 2021, 15:20![]()
![]()
![]()
Ik heb er laatst tussen de bomen door twee biggen van zien staan in een vroetlandje. En het eerste wat ik dacht: Wat staan daar nou voor vreemde beesten? Oh krijg nou wat het zijn varkens, met haar!Die twee waren trouwens bruin. Ze hebben ook een naam: Mangalitza varken.
-
src_esther
- 5-sterren

Helaas zou je die dan moeten martelen met een permanent dieet. Ze zijn zo doorgefokt dat ze eten tot ze door hun poten zakken en dat is ook zielig. Beter neem je een zeldzaam ras dat op uitsterven staat.sam28 schreef: ma 22 mar 2021, 15:31 Als ik ooit een grote tuin heb wil ik 2 varkens redden uit de bio. Ik vind ze fantastisch!
Aww, das ook wel heel zielig. Eigenlijk hetzelfde als met die kippen van een pagina terug.src_esther schreef:Helaas zou je die dan moeten martelen met een permanent dieet. Ze zijn zo doorgefokt dat ze eten tot ze door hun poten zakken en dat is ook zielig. Beter neem je een zeldzaam ras dat op uitsterven staat.
Een zeldzaam ras is ook prima. Als het maar knort en lekker relaxed in de modder rolt
- pearlsofpassion
- Moderator
Nee, ze schijnen echt wel leuk te zijn..
En je hebt zoveel soorten!
En je hebt zoveel soorten!
Haha modder heb je snel genoeg
op deze pagina staat bij maart vorig jaar een foto van hoe 6 kleine biggetjes van 13 weken oud een stuk land binnen een week hebben verbouwd tot modderpoel
https://m.facebook.com/PlukN2016/
Zijn dus duroc varkens en ik vind het heerlijk zoals ze knorren en blij zijn met groente afval dat wij er regelmatig heen brengen
dus of het beeld dat jij hebt te romantisch is weet ik niet maar ontspannen knorren in de modder en groente afval eten kunnen ze prima 
Zijn dus duroc varkens en ik vind het heerlijk zoals ze knorren en blij zijn met groente afval dat wij er regelmatig heen brengen
Als je echt ooit varkens wil: Kune Kune varkentjes. Een klein ras uit Nieuw-Zeeland. Behaard. Het enigste ras dat (voor zover ik weet althans) gras eet. Je kan ze dus in een weiland houden (vroeten doen ze ook wel hoor). Jaarrond buiten mits ze natuurlijk een fatsoenlijke schuilhut hebben. En leuk dat ze zijnsam28 schreef: ma 22 mar 2021, 17:17 Aww, das ook wel heel zielig. Eigenlijk hetzelfde als met die kippen van een pagina terug.Lief dat ze gered zijn en hebben een prima leven nu, maar gaan wel snel het hoekje om en hebben altijd honger.
Een zeldzaam ras is ook prima. Als het maar knort en lekker relaxed in de modder roltMaar wellicht heb ik een te romantisch beeld van een paar varkens die mijn groenafval op knagen.
pike schreef:Kune Kune varkentjes
- -Annemarie-
- 5-sterren

Wat een leuke foto's!
Even bijkomen in de Bar.
Ben twee weken geleden begonnen aan een (gedeeltelijk) nieuwe job, bij dezelfde werkgever. Superleuk, maar wel intensief. Een paar uur erbij, dat voel ik ook. Geen 18 meer hè!
Maar ik krijg energie van de nieuwe functie, dat is fijn. En kan het goed combineren met de werkzaamheden die ik al deed, het is nu 50/50.
Had ook vrij weinig tijd om hier te lezen, probeer het maar niet eens meer in te halen.
Even bijkomen in de Bar.
Ben twee weken geleden begonnen aan een (gedeeltelijk) nieuwe job, bij dezelfde werkgever. Superleuk, maar wel intensief. Een paar uur erbij, dat voel ik ook. Geen 18 meer hè!
Maar ik krijg energie van de nieuwe functie, dat is fijn. En kan het goed combineren met de werkzaamheden die ik al deed, het is nu 50/50.
Had ook vrij weinig tijd om hier te lezen, probeer het maar niet eens meer in te halen.
Leuk Annemarie! Maar jij bent toch bieb-juf? Wat doe je nu erbij dan? Bieb is toch dicht?
-
Mandarijn
- 5-sterren

STUITERBALLEN SPAM!!!!
*Hopelijk speelt het filmpje af als je erop klikt
*Hopelijk speelt het filmpje af als je erop klikt
Laatst gewijzigd door Mandarijn op za 27 mar 2021, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Mandarijn
- 5-sterren

De drieling en ze genieten van het buiten zijn
- Charlie Angel
- Moderator
Heerlijk weer die foto's, kijk ze genieten!!
Had de spam al gemist
Filmpje speelt inderdaad af ;-)
Zo grappig die drie kleurtjes samen
Filmpje speelt inderdaad af ;-)
Zo grappig die drie kleurtjes samen
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ooooh, wat een heerlijke spam 
Ik wist niet of dit in een klaag- of gelukstopic moest, dus dan maar hier: ik word vrolijk van de baby
Toen ik nog niets kon/mocht heeft vriendje wasverzachter met kokosgeur gekocht...
Niet mijn ding, maar ik ga het ook niet weggooien, dus gebruik het voor de witte was. De rompertjes van de baby zijn wit
En nu heb ik elke keer als ik de baby verschoon het liedje van piña colada in mijn hoofd (alleen dan anders: my baby smells like piña colada)
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Ik wist niet of dit in een klaag- of gelukstopic moest, dus dan maar hier: ik word vrolijk van de baby
Toen ik nog niets kon/mocht heeft vriendje wasverzachter met kokosgeur gekocht...
Niet mijn ding, maar ik ga het ook niet weggooien, dus gebruik het voor de witte was. De rompertjes van de baby zijn wit
En nu heb ik elke keer als ik de baby verschoon het liedje van piña colada in mijn hoofd (alleen dan anders: my baby smells like piña colada)
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk