Heerlijk ontdekkende pup
Mogen wij even aan u voorstellen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Mogen wij even aan u voorstellen?
Ah er zijn dus toch batterijen bij geleverd
dacht al dat je aanspraak moest gaan maken op garantie omdat hij al stuk was
Heerlijk ontdekkende pup
Heerlijk ontdekkende pup
heel slim hondje.Lizzy schreef: zo 11 apr 2021, 09:53 Pup naar m'n hart he. Ik had een paar rolletjes KVV gekocht. Gewoon om het mezelf makkelijk te maken. Sjoerd vindt KVV drie keer niks en BARF vindt hij yummie![]()
En dat filmpje. Aan is idd echt aan.
Deze zomer geen mooie tuin... maar wel een mooie hond. Je kan niet alles hebben.
- Charlie Angel
- Moderator
Leuk filmpje, meneer is een heuse onderzoeker. Die gaat de tuin nog wel iets aanpassen volgens mij. [emoji23]
Leuk ook om Leo langs te zien huppelen. [emoji16]
Huppeldepuppeldepup....niks op 4 poten lopen, gewoon stuiterdestuiter door het leven 
Lekker baasjes druk bezig houden, wat nou 'al puppie-proof' .... dat plantje, dit slakje, het vogelpoepje.... oh, en de ophanging van het hek zal ik ook even test
Maar hé, voorlopig heb ik hem nog niet in jullie enkels en handen zien hangen......mooie winstpunten

Lekker baasjes druk bezig houden, wat nou 'al puppie-proof' .... dat plantje, dit slakje, het vogelpoepje.... oh, en de ophanging van het hek zal ik ook even test
Maar hé, voorlopig heb ik hem nog niet in jullie enkels en handen zien hangen......mooie winstpunten
Dat doet hij als hij oververmoeid is! En dan zet ik hem in zijn puppy-ren met een kluif of gevulde kong. Toch even wat gillen vanmorgen maar daarna viel ie keihard in slaapIna schreef: zo 11 apr 2021, 12:05 Huppeldepuppeldepup....niks op 4 poten lopen, gewoon stuiterdestuiter door het leven
Lekker baasjes druk bezig houden, wat nou 'al puppie-proof' .... dat plantje, dit slakje, het vogelpoepje.... oh, en de ophanging van het hek zal ik ook even test![]()
Maar hé, voorlopig heb ik hem nog niet in jullie enkels en handen zien hangen......mooie winstpunten![]()
Ik heb Leo ook al gezegd "beschouw die tuin maar als verloren dit jaar"Charlie Angel schreef: zo 11 apr 2021, 11:54 Leuk filmpje, meneer is een heuse onderzoeker. Die gaat de tuin nog wel iets aanpassen volgens mij. [emoji23]
Jawel, oplaadbare batterijen zelfsdinky89 schreef: zo 11 apr 2021, 11:42 Ah er zijn dus toch batterijen bij geleverddacht al dat je aanspraak moest gaan maken op garantie omdat hij al stuk was
![]()
Heerlijk ontdekkende pup![]()
Ik denk dat hij 8 kg weegt maar ik ga hem vandaag of morgen wel even wegen. Hij eet in ieder geval 600 gram per dagKaio schreef: zo 11 apr 2021, 11:12 Hij heeft echt wel een lekkere ontdekkings ( en sloop) tuin. Kunt er ook prima graven, snoeien, spullen verplaatsen![]()
Heerlik zo'n puppy.![]()
Hij is ook best al een flinke jongen zeg.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Wat een heerlijke vent
Ik hou me aanbevolen voor het filmpje met Fritzi
Ik hou me aanbevolen voor het filmpje met Fritzi
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Heerlijk. Die jonge onderzoeker is geweldig, dat kwispelstaartje dat niet stilstaat en die flapper oortjes 

Op Sjoerd z'n uitnodiging ging Fritzi vandaag met hem spelen. Dat ging er wat ruw aan toe dus vond ie het toch wel beetje spannend!
Hee, er komt iets uit dat op een waf lijkt

-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ach
Zo ging het hier met Yindra en Bella. Yindra moest ook nog even ontdekken dat het nieuwe gezinslid wat minder lomp benaderd wilde worden
Gelukkig zijn er goede verstopplekken
Leuk dat Biscuit ook nog even van zich laat horen
Zo ging het hier met Yindra en Bella. Yindra moest ook nog even ontdekken dat het nieuwe gezinslid wat minder lomp benaderd wilde worden
Gelukkig zijn er goede verstopplekken
Leuk dat Biscuit ook nog even van zich laat horen
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat een heerlijk mannetje. Je zou toch bijna weer een puppy willen.
Sjoerd, de grote kleine charmeur:
En daarna was het dit:
En daarna was het dit: