Wij hebben een papegaai. Wij horen de hele dag door al die muziekjes, piepjes en riedeltjes. Hij heeft met zijn zestien jaar al een leuke variatie van machines meegemaakt-Annemarie- schreef: wo 14 apr 2021, 10:17 Oh, sorry die had ik gemist.Fijn dat hij goed bevalt!
Als 'ie helemaal klaar is komt er hier een verschrikkelijk lelijk muziekje. Dat kan ik uitzetten, maar dan hoor ik niet dat 'ie klaar is.![]()
gewone domme wasmachine bestaat die nog?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: gewone domme wasmachine bestaat die nog?
-Annemarie- schreef: wo 14 apr 2021, 10:17 Als 'ie helemaal klaar is komt er hier een verschrikkelijk lelijk muziekje. Dat kan ik uitzetten, maar dan hoor ik niet dat 'ie klaar is.![]()
- pearlsofpassion
- Moderator
Kaela schreef: wo 14 apr 2021, 10:41 Wij hebben een papegaai. Wij horen de hele dag door al die muziekjes, piepjes en riedeltjes. Hij heeft met zijn zestien jaar al een leuke variatie van machines meegemaakt![]()
Kan ik me zo inbeelden!
Kaela schreef: wo 14 apr 2021, 10:41 Wij hebben een papegaai. Wij horen de hele dag door al die muziekjes, piepjes en riedeltjes. Hij heeft met zijn zestien jaar al een leuke variatie van machines meegemaakt![]()
Haha , kan geen wasmachine aan tippenKaela schreef: wo 14 apr 2021, 10:41 Wij hebben een papegaai. Wij horen de hele dag door al die muziekjes, piepjes en riedeltjes. Hij heeft met zijn zestien jaar al een leuke variatie van machines meegemaakt![]()
Wij hebben een maand of zes terug een nieuwe gekocht . Een Bosch Idos
Niet al teveel toeters en bellen
Wel het irritante geluid als ie klaar is
Hij is zeer zuinig met wasmiddel
Doseren gaat automatisch
Trommel reinigen geeft ie aan
De rest kan je prima,zelf instellen
Niet al teveel toeters en bellen
Wel het irritante geluid als ie klaar is
Hij is zeer zuinig met wasmiddel
Doseren gaat automatisch
Trommel reinigen geeft ie aan