voordeel bij de tuinen
Moderator: Lizzy
voordeel bij de tuinen
Zag net bij de tuinen dat er verschillende artikelen voor de helft van de prijs zijn, in ieder geval probiotica (nu 4,99)!!
Re:voordeel bij de tuinen
Hee, dat is goed nieuws! Ga ik gelijk even shoppen bij De Tuinen. Voor visolie en probiotica. Hoewel de probiotica volgens mij alleen acidophilus bevat, maar dat weet ik niet zeker!
en de aloe gel is ook inde aanbieding
(hint hint Lizzy...)
(hint hint Lizzy...)
Peet schreef: en de aloe gel is ook inde aanbieding![]()
(hint hint Lizzy...)
da's die gel die je iedereen loopt aan te bevelen he?Peet schreef: en de aloe gel is ook inde aanbieding![]()
(hint hint Lizzy...)
6,99 voor 60 ml (maar nu dus met korting
Jaaaahhhh, echt superspul, heheheheCathelijn schreef: da's die gel die je iedereen loopt aan te bevelen he?
6,99 voor 60 ml (maar nu dus met korting)
(helpt zelfs bij een dreigende hotspot!!...en ik heb er geen aandelen in, was 't maar waar)
dan ga ik maar gauw eens zo'n winkel zoekenPeet schreef: Jaaaahhhh, echt superspul, hehehehe
(helpt zelfs bij een dreigende hotspot!!...en ik heb er geen aandelen in, was 't maar waar)
Hoe lang doe je met zo'n potje?
ppff.....een half jaar? ???
Ik doe er echt heel lang mee.....
Ik doe er echt heel lang mee.....
Vanmiddag was ik ook bij de Tuinen en heb deze probiotica ook gekocht, maar is dit niet compleet dan? Wat moet ik er dan nog bij hebben?Lizzy schreef: Hee, dat is goed nieuws! Ga ik gelijk even shoppen bij De Tuinen. Voor visolie en probiotica. Hoewel de probiotica volgens mij alleen acidophilus bevat, maar dat weet ik niet zeker!
ja, dat vraag ik mij ook af, is dit onvoldoende of net een "verkeerd soort " probiotica?amber13 schreef: Vanmiddag was ik ook bij de Tuinen en heb deze probiotica ook gekocht, maar is dit niet compleet dan? Wat moet ik er dan nog bij hebben?
Nee hoor, deze probiotica is prima. Het bevat alleen bacterieen van het type Acidophilus. Er zijn meer bacterie-typen maar deze is de belangrijkste. Niks mis mee dus! Ik heb zelf ook een potje gescoord vandaag 8)! (en een pot visolie! Die was ook flink in de aanbieding. En aloe-gel. Dat moest van Peet
).
hehehehe.... 
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ga zo ook ff naar de Tuinen, want de aanbieding duurt t/m/ morgen ...........Peet schreef: en de aloe gel is ook inde aanbieding![]()
(hint hint Lizzy...)
waar gebruik je die Aloe gel voor ?
Ik gebruik hem voor wondjes en irritaties, bij de honden, katten en onszelfKarin & Pyrs schreef: Ik ga zo ook ff naar de Tuinen, want de aanbieding duurt t/m/ morgen ...........
waar gebruik je die Aloe gel voor ?
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
geef je de visolie nog wel ?Lizzy schreef: en een pot visolie! Die was ook flink in de aanbieding. En aloe-gel. Dat moest van Peet).