Iets tegen stress? Help

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Iets tegen stress? Help

hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Ronald schreef: Ik heb van de week met een vriendin ruzie gemaakt in WhatsApp. We zagen elkaar heel veel, maar op een gegeven moment was dat weg. Allebei drukke baan, allebei heleboel dingen die gebeuren en aan de gang zijn. En allebei hetzelfde: invullen voor de ander. "Hij zal me wel niet willen zien" "Zij zal me wel niet willen zien". "Nou, stik er dan maar in (unisono)"
Van de week is dit geëxplodeerd (in elk geval bij mij). Daar zijn we allebei van geschrokken, dus nu gaan we vanavond lekker samen aan het bier.
Klinkt zo herkenbaar Ronald. Zo gaat dat hier dus ook. Als ik niks of weinig hoor dan denk ik meteen dat hij me niet meer leuk vindt en niet meer wil zien. Terwijl hij natuurlijk ook gewoon zijn eigen dingen heeft.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Vandaag aan het nagenieten van de date van gisteren. Was alweer de vijfde keer. Nu ik gestopt ben met de pil kan ik weer relativeren. Wel zo handig. Ik heb besloten om gewoon van hem te genieten en verder zien we wel. Ik wil ook niet meteen een heel serieuze relatie en voel me super op mijn gemak bij hem.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Plaats reactie