Ah bedankt alvast, ben benieuwd....pluk schreef: do 17 jun 2021, 10:35 Dan moet je wel even goed naar de maat kijken, want de schmusehörnchen is best groot in s/m en dan ligt de mand al vol zonder hondik zal straks wel even een foto maken.
ik ga faillissement aanvragen, weer een mand er bij
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: ik ga faillissement aanvragen, weer een mand er bij
Mand is 60x70. Dat ding is soepel dus je kunt m er ook wel in leggen maar dan blijft er weinig mand over
Als het de "hoofd"mand wordt zou ik een maat groter nemen.
- Kromfohrlanders
- 4-sterren

Dat is wel mooi. Dankjewel voor de foto.
Ik ga hem onthouden voor als ik iets nieuws nodig heb. (of denk nodig te hebben..
)
Karen
Ik ga hem onthouden voor als ik iets nieuws nodig heb. (of denk nodig te hebben..
Karen
Ah super, bedankt voor de foto!
Zonder dat ding is de mand voor Scott wel groot genoeg, om er languit in te liggen? Vind Scott de mand wel fijn?
Zonder dat ding is de mand voor Scott wel groot genoeg, om er languit in te liggen? Vind Scott de mand wel fijn?
Zonder dat ding kan Scott er redelijk languit in liggen, maar hij geeft meestal wel de voorkeur aan opgekruld. Heel veel heeft hij er nog niet ingelegen, maar dat ligt aan de temperatuur. Die iglo maakt het natuurlijk nog warmer.zurca schreef: do 17 jun 2021, 15:24 Ah super, bedankt voor de foto!
Bedankt! Pippa ligt ook het liefst opgekruld, ik denk dan dat die maat wel goed gaat zijn. Dat kussen is meer om los bij haar in de bench te leggen, of op een kleed in de tuin.pluk schreef: do 17 jun 2021, 15:53 Zonder dat ding kan Scott er redelijk languit in liggen, maar hij geeft meestal wel de voorkeur aan opgekruld. Heel veel heeft hij er nog niet ingelegen, maar dat ligt aan de temperatuur. Die iglo maakt het natuurlijk nog warmer.
Welke kleur heb jij?
De kleur is moon.
Scott showt even hoe Pippa kan liggen:
in de breedte past prima als je een beetje opkrult en anders languit
Scott weegt ca 7 kg.
Scott showt even hoe Pippa kan liggen:
in de breedte past prima als je een beetje opkrult en anders languit
Scott weegt ca 7 kg.
Ahhh dat vind ik lief van Scott, dat tie even laat zien wat de opties kunnen zijn om in de mand te liggen 
Kleur Moon had ik ook op het oog, mooie kleur zo te zien
Kleur Moon had ik ook op het oog, mooie kleur zo te zien