Fijn dat het goed gaat met Senshi en dat hij met zijn deugnieterij de nodige afleiding geeft.
schrokkig pupje
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Re: schrokkig pupje
Sterkte met het verlies van Sera
Fijn dat het goed gaat met Senshi en dat hij met zijn deugnieterij de nodige afleiding geeft.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Sensi wordt in elk geval een mooierd!
En sterkte met het verlies van je oude dame. Het is fijn dat ze zo oud heeft mogen worden, maar de pijn van het verlies is er niet minder om.
En sterkte met het verlies van je oude dame. Het is fijn dat ze zo oud heeft mogen worden, maar de pijn van het verlies is er niet minder om.
Senshi ziet er zo heerlijk guitig uit
Zien we graag vaker foto's van
Sterkte nog met het verlies van Sera. Bij die oudjes is er de acceptatie dat ze gaan maar juist doordat ze zo lang onderdeel uitmaken van je leven is het verlies er niet minder om. En ja, Django lijkt mij ook moeilijker te accepteren omdat het zo oneerlijk voelt wanneer een hond nog zo jong is
Sterkte nog met het verlies van Sera. Bij die oudjes is er de acceptatie dat ze gaan maar juist doordat ze zo lang onderdeel uitmaken van je leven is het verlies er niet minder om. En ja, Django lijkt mij ook moeilijker te accepteren omdat het zo oneerlijk voelt wanneer een hond nog zo jong is
- Martine M
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik zal er is wat plaatsen in de bar.dinky89 schreef: wo 23 jun 2021, 21:56 Senshi ziet er zo heerlijk guitig uitZien we graag vaker foto's van
![]()
Spijtig dat filmpjes niet kan op het forum.
Bedankt allemaal voor het medeleven.