Waar zijn jullie?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Mandarijn
- 5-sterren

Re: Waar zijn jullie?
Oh oh oh.....het wordt erger.....0-1 achter.....
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Pfff, iedereen was al bezig met Denemarken, maar ze redden dit niet eens...
Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk
-
Mandarijn
- 5-sterren

Ja a ze hadden het al over een halve finale....maar vandaag zakt oranje door het ijs....wat een droevig niveauFenixjuh schreef: zo 27 jun 2021, 19:28 Pfff, iedereen was al bezig met Denemarken, maar ze redden dit niet eens...
-
Mandarijn
- 5-sterren

Als Oranje het niet haalt zijn de kansen voor onze Nederlandse scheidsrechters wel groter dat ze de finale mogen fluiten 
-
Mandarijn
- 5-sterren

Nog erger.......2-0 achter
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
-
src_esther
- 5-sterren

Ik zei vanmorgen al dat de NL scheidsrechters een grotere kans op de finale maakten dan het team. Vanavond de bevestiging.Mandarijn schreef: zo 27 jun 2021, 19:33 Als Oranje het niet haalt zijn de kansen voor onze Nederlandse scheidsrechters wel groter dat ze de finale mogen fluiten![]()
-
Mandarijn
- 5-sterren

En dan nade wedstrijd interview de Boer: ik vond ons de bovenliggende partij.....we hebben verschillende keren de achterlijn gehaald......
Hij zat toch op de bank?? Of heeft ie een andere wedstrijd gezien?? Of hij leeft in een parallelle wereld
Hij zat toch op de bank?? Of heeft ie een andere wedstrijd gezien?? Of hij leeft in een parallelle wereld
-
Mandarijn
- 5-sterren

Bovenliggende partij met 0 doelpogingen....
-
hannabelgje
- 5-sterren

Pfffff heeft me 10 jaar van mijn leven gekost maar België is door.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Gelukkig waren er gisteren andere Nederlanders die wel presteerden. 
Woooohoooo Max gaat als een malle! En een verliezende Hammilton is bijzonder vermakelijkdinky89 schreef: ma 28 jun 2021, 08:07 Gelukkig waren er gisteren andere Nederlanders die wel presteerden.![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Lol ik had gisteren hetzelfde met Ronaldo.Kaela schreef: Woooohoooo Max gaat als een malle! En een verliezende Hammilton is bijzonder vermakelijk
En daar ging het weer eens mis.Mandarijn schreef: zo 27 jun 2021, 19:29 Ja a ze hadden het al over een halve finale....maar vandaag zakt oranje door het ijs....wat een droevig niveau
Tsjechië zou een "makkelijkere" tegenstander moeten zijn en dat haalt de hele vechtlust naar beneden.
Er was echt niks aan die hele wedstrijd.
Ik weet het van vroeger van onze voetbalwedstrijden nog wel. De slechtste wedstrijden zijn de wedstrijden waar je de tegenpartij lager plaatst dan jezelf. Slappe hap wordt het dan.
Gelukkig is Denemarken er nog! Ik houd sowieso al erg van het land maar ook van hun team. Hele populaire spelers hebben ze niet maar die mentaliteit.. vechtlust, de mega drive alles er uit te halen en je stinkende best te doen.. dát hebben ze wel! Spannunndd
-
src_esther
- 5-sterren

Ja, gelukkig wel. Max en Mathieu zijn zo goed!dinky89 schreef: ma 28 jun 2021, 08:07 Gelukkig waren er gisteren andere Nederlanders die wel presteerden.![]()
Tis bij Max altijd jammer dat hij zo afhankelijk is van het materiaal. Op een een of andere manier vind ik dat Max heel vaak pech heeft en Hamilton heel vaak geluk. Bij Hamilton vond ik de eerste keer dat hij het WK won in de F1 geweldig, daarna was ik vrij snel op hem uitgekeken en vond ik het geweldig dat Jenson Button het WK in het jaar daarop won. Dat gemekker van Hamilton de laatste jaren vind ik buitengewoon irritant.