Naamvraagje... Update 7 februari 2022
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Naamvraagje...
Meneer Anne wil geen Chiquita.
Hij zegt: ik wil alleen een korte en krachtige naam kunnen roepen. Wat hem betreft blijft het gewoon Vita, onze eerste optie. Maar dan wil ik Evita, roepnaam Vita. Meneers reactie: rollende ogen en 'Weiber...'
Kim-Augurk wordt het ook niet. Op een of andere manier had ik het idee dat ie dat voorstel totaal niet serieus nam.

Kim-Augurk wordt het ook niet. Op een of andere manier had ik het idee dat ie dat voorstel totaal niet serieus nam.
Männer

-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ja, vind ik ook leuk! Zweeds inderdaad, roepnaam Tita. Wat lijkt op het Zweedse 'kijk!' (titta!). Wat associaties heeft met Tita Tovenaar, mijn zo ongeveer favorietste serie vroegah.pike schreef: do 01 jul 2021, 20:55 Ik ook wel![]()
Wat dacht je dan van Chiquitita (nummer van Abba, blijft het een klein beetje Zweeds)
Ik ga deze aan meneer Anne voorleggen. Zijn reactie weet ik al ('Als 't maar kort is, hmpf') dus ik hoef alleen nog maar een manier te verzinnen om het in het paspoort te vermelden.
Ooh Brinta is echt een leuke naam!Siberienne schreef: do 01 jul 2021, 08:06 Brinta. Maar die hebben ze volgens mij niet in Zweden. In Noorwegen heet het havregryn.
Milka; zuiverste verleiding...
Over namen; mag je best beetje flexibel in zijn toch? Mijn voorgangster hier heette Bjørn Marit. Duurde even voordat ik doorhad dat dat een vrouw was en dat het een dubbele voornaam was![]()
Diva, blond, Zweeds; wat dacht je van Agneta
Beetje serieuzer: Tika?
- Charlie Angel
- Moderator
Ik kwam nog op Chita, Pita, Tita en Rita.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Cheeta! En nou maar hopen dat ze een beetje snel is.
- Charlie Angel
- Moderator
Jaaaa! Snel gok ik dat ze wel is en ik gok dat jij dat best een keertje even niet leuk gaat vinden.Anne in Zweden schreef: vr 02 jul 2021, 01:04 Cheeta! En nou maar hopen dat ze een beetje snel is.Op zich wel een leuke naam ook!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Daar heb ik ruimschoots ervaring mee, inderdaad.Charlie Angel schreef: vr 02 jul 2021, 01:51 Jaaaa! Snel gok ik dat ze wel is en ik gok dat jij dat best een keertje even niet leuk gaat vinden.![]()
![]()
Ik moet haar alleen wel van stippen gaan voorzien als ze Cheetah moet heten.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Er bestaan wel sneeuwluipaarden maar die hebben ook stippels. Toch zie ik wel overeenkomstenAnne in Zweden schreef: vr 02 jul 2021, 02:03 Daar heb ik ruimschoots ervaring mee, inderdaad.![]()
Ik moet haar alleen wel van stippen gaan voorzien als ze Cheetah moet heten.Bestaat er niet een wit luipaardachtig iets?
(((Gewoon beetje fantasie hebben)))
- pearlsofpassion
- Moderator
Sneeuwluipaarden zijn absoluut prachtig!
Ontzettend mooie staart ook, heel lang.
Maar nee, niet volledig wit.
Ontzettend mooie staart ook, heel lang.
Maar nee, niet volledig wit.
Of je verzint zelf een nieuwe naam
(en als je dan gaat googlen lijkt dat altijd toch een naam te zijn, kaio kom je japanse sumo's tegen
, bij Zino sigaren en drones
)
Maak je er Snövita van
kom je afgekort op Vita uit 
(haha edit na even googlen op de naam, zie wel dat een of ander groot warenhuis die naam wel eens gebruikt, maar ja ook nog steeds erg zweeds
)
(en als je dan gaat googlen lijkt dat altijd toch een naam te zijn, kaio kom je japanse sumo's tegen
Maak je er Snövita van
(haha edit na even googlen op de naam, zie wel dat een of ander groot warenhuis die naam wel eens gebruikt, maar ja ook nog steeds erg zweeds
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

'Sneeuwwiiiiiitje!' roept ook best efficiënt, toch?Kaio schreef: vr 02 jul 2021, 10:47 Of je verzint zelf een nieuwe naam![]()
(en als je dan gaat googlen lijkt dat altijd toch een naam te zijn, kaio kom je japanse sumo's tegen, bij Zino sigaren en drones
)
Maak je er Snövita vankom je afgekort op Vita uit
(haha edit na even googlen op de naam, zie wel dat een of ander groot warenhuis die naam wel eens gebruikt, maar ja ook nog steeds erg zweeds)
- Charlie Angel
- Moderator
Maar denk je niet dat die stippen/vlekken vanzelf zullen komen?Anne in Zweden schreef: Daar heb ik ruimschoots ervaring mee, inderdaad.![]()
Ik moet haar alleen wel van stippen gaan voorzien als ze Cheetah moet heten.Bestaat er niet een wit luipaardachtig iets?
Snowy, kan ook. [emoji16]
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Stippen niet, vlekken wel.Charlie Angel schreef: vr 02 jul 2021, 14:59 Maar denk je niet dat die stippen/vlekken vanzelf zullen komen?
Snowy, kan ook. [emoji16]