Vermoedelijk een grasaar
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Vermoedelijk een grasaar
Vanmiddag met Thara naar de d.a
Ik heb het vermoeden dat ze een grasaar in haar neus heeft
Nog een heel gedoe om bij de juiste praktijk terecht te kunnen
Of ze hebben de apparatuur niet , of ze zitten al vol.
Maar we kunnen bij Hopmans in Roden terecht , om half 4
Ik heb het vermoeden dat ze een grasaar in haar neus heeft
Nog een heel gedoe om bij de juiste praktijk terecht te kunnen
Of ze hebben de apparatuur niet , of ze zitten al vol.
Maar we kunnen bij Hopmans in Roden terecht , om half 4
Re: Vermoedelijk een grasaar
Oei, hopelijk kan het probleem daar worden opgelost! 
Ja . Dat hoop ik ook
Het viel me gister al op , maar sinds vannacht is het veel frequenter
Dus , maar niet te lang wachten
Oh jee.... Sterkte. Ohw wat een kl*te dingen zijn het toch
Dikke knuffel voor Thara
Dikke knuffel voor Thara
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Bah, in haar neus? Is ze veel aan het niezen dan? Succes in elk geval
Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk
Dank je lizzyLizzy schreef: do 08 jul 2021, 12:11 Oh jee.... Sterkte. Ohw wat een kl*te dingen zijn het toch![]()
Dikke knuffel voor Thara![]()
Ik weet het niet , ze begint nu ook te schrapen (keel ) en af en toe kokhalzenFenixjuh schreef: do 08 jul 2021, 12:52 Bah, in haar neus? Is ze veel aan het niezen dan? Succes in elk geval
En verder klinkt het als neus snuiten , zoals wij dat doen
Er is nog geen uitvloeing
Hopmans staat goed bekend.
Onze George heeft een grasaar in haar neus gehad toen ze heel jong was en in die tijd dachten dierenartsen niet zo goed na bij klachten die daarop wezen. Eerst maar eens afwachten of het proesten niet gewoon overgaat, terwijl ze 24 uur zo aan het niezen was dat ze met haar bekje tegen de grond sloeg, tot bloedens toe. We zijn toen naar het Dierenziekenhuis gegaan en daar is het ding uit haar neus gepeuterd, alhoewel het toen al zo diep zat dat er waarschijnlijk een stukje is achtergebleven en in een speekselklier terecht is gekomen. Het was een heel werk omdat ze niet onder zeil te houden was - je bent een border terrier of niet natuurlijk
- en omdat de instrumenten eigenlijk te groot waren voor die kleine neusgaten.
Een paar uur later dook ze bovenop een meerkoetnest zonder te zien dat dat in een sloot vol kroos lag. Zonk tot grote diepte en klauterde triomfantelijk en groen gespikkeld weer op de kant.
Ondanks een grote bobbel in haar hals, de speekselklier waar een stukje in was gekomen, is ze zonder veel problemen 17 geworden. En ik heb ergens nog een filmpje van de hele ingreep omdat er toen werd gefilmd door de Avro.
Sterkte, het komt vast goed!
Onze George heeft een grasaar in haar neus gehad toen ze heel jong was en in die tijd dachten dierenartsen niet zo goed na bij klachten die daarop wezen. Eerst maar eens afwachten of het proesten niet gewoon overgaat, terwijl ze 24 uur zo aan het niezen was dat ze met haar bekje tegen de grond sloeg, tot bloedens toe. We zijn toen naar het Dierenziekenhuis gegaan en daar is het ding uit haar neus gepeuterd, alhoewel het toen al zo diep zat dat er waarschijnlijk een stukje is achtergebleven en in een speekselklier terecht is gekomen. Het was een heel werk omdat ze niet onder zeil te houden was - je bent een border terrier of niet natuurlijk
Een paar uur later dook ze bovenop een meerkoetnest zonder te zien dat dat in een sloot vol kroos lag. Zonk tot grote diepte en klauterde triomfantelijk en groen gespikkeld weer op de kant.
Ondanks een grote bobbel in haar hals, de speekselklier waar een stukje in was gekomen, is ze zonder veel problemen 17 geworden. En ik heb ergens nog een filmpje van de hele ingreep omdat er toen werd gefilmd door de Avro.
Sterkte, het komt vast goed!
- Charlie Angel
- Moderator
Bahbah, wat een rotdingen zijn het toch.
Veel sterkte voor Thara, hopelijk kunnen ze het snel en goed oplossen.
Veel sterkte voor Thara, hopelijk kunnen ze het snel en goed oplossen.
Dat is even een domper op je tot nu toe fantastische vakantie
Hopelijk is het iets simpels, en als het echt een grasaar is gaan we hard voor je duimen dat, doordat je baasje zo doortastend optreedt, hij er snel weer uit is.
Beterschap.
Hopelijk is het iets simpels, en als het echt een grasaar is gaan we hard voor je duimen dat, doordat je baasje zo doortastend optreedt, hij er snel weer uit is.
Beterschap.
Ze is net onder narcose gebracht
Hopmans behandeld , dus dat is fijn
smulpaap schreef: do 08 jul 2021, 16:06 Ze is net onder narcose gebracht
Sterkte met wachten, ze is in goede handen bij Hopmanssmulpaap schreef: do 08 jul 2021, 16:06 Ze is net onder narcose gebracht
Sterkte..
Hopmans prima dokters
Hopmans prima dokters
Duimen draaien op vol! Ik hoop dat ze klaar zijn met haar