Nou, als dat geen duidelijke hint isKaio schreef: wo 14 jul 2021, 10:12 Maar meedenkend is ie wel:
WhatsApp Image 2021-07-14 at 10.01.05.jpeg
Nee echt? Ja echt wel! Tijd voor ....
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Nee echt? Ja echt wel! Tijd voor ....
Is echt nog wel een puppy
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Wat heeft ie een heeeeerlijke kop
. Ja, wel ondeugend! Heerlijk! Volgens mij heb je heel veel lol met/om hem!
Ja echt wel! Hij is helemaal leuk.
En zoals je kunt zien aan die oogjes toch soms ook wel wat te stellen met hem.
Bijv ben je naar hondencursus geweest wil ie echt niet de auto in, wil ie zich uit zijn tuig wurmen en weer naar alle honden rennen. Hij heeft echt zoiets van : we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog ...
Kan ik vervolgens een newfoundlander puber de auto in gaan tillen omdat meneer weigert!
(nee hij is echt niet bang! )
Bijv ben je naar hondencursus geweest wil ie echt niet de auto in, wil ie zich uit zijn tuig wurmen en weer naar alle honden rennen. Hij heeft echt zoiets van : we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog ...
Kan ik vervolgens een newfoundlander puber de auto in gaan tillen omdat meneer weigert!
Wat gaat dat hard hé?!
Zo ga je naar huis met je kleine puppy, zo ineens zijn ze al jarig.
Nog gefeliciteerd met zijn verjaardag, hij is echt erg leuk opgegroeid enne die oogjes...zoals hij kijkt... Ghighi.. Kan me voorstellen dat jullie daar wel eens wat mee te stellen hebben!
Zo ga je naar huis met je kleine puppy, zo ineens zijn ze al jarig.
Nog gefeliciteerd met zijn verjaardag, hij is echt erg leuk opgegroeid enne die oogjes...zoals hij kijkt... Ghighi.. Kan me voorstellen dat jullie daar wel eens wat mee te stellen hebben!
Gefeliciteerd met de baby!
Kaio schreef: do 15 jul 2021, 17:20 Ja echt wel! Hij is helemaal leuk.
Kan ik vervolgens een newfoundlander puber de auto in gaan tillen omdat meneer weigert!![]()
(nee hij is echt niet bang! )
Ik weet eigenlijk niet hoeveel ie weegt, ja veel
Nou met 8 maanden woog ie 50. Zal dus nu wel zeker ergens rond de 60 zitten.
Hoe ik hem de auto in zet? Ja gewoon heel lomp
Optillen aan tuig, zorgen dat ie niet achteruit loopt dan , want dan is ie los
en dan voorpoten in auto en doorduwen . Klaar ermee, puber! Echt die blik dan, nou moe zeg!
Ach dat doe je dan een paar keer en dan weten ze weer dat het niks oplevert en zijn ze weer braaf
soms doen ze echt dingen " because I can".
Maar hij krijgt ook echt wel de puber award van het jaar hoor. Dat heb je soms he
Nou met 8 maanden woog ie 50. Zal dus nu wel zeker ergens rond de 60 zitten.
Hoe ik hem de auto in zet? Ja gewoon heel lomp
Ach dat doe je dan een paar keer en dan weten ze weer dat het niks oplevert en zijn ze weer braaf
Maar hij krijgt ook echt wel de puber award van het jaar hoor. Dat heb je soms he