Ah, zo. Ik zag een verkalkte, schimmelige, vette bende voor me...sam28 schreef: vr 23 jul 2021, 13:59 Renovatie op zijn woningbouws. Zo min mogelijk. Dus wel de badkamer/wc en keuken. Maar verder vooral zo leeg mogelijk achter gelaten.Ze gaan nergens een likje verf voor me overheen halen.
Welkom in het BP-café!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
src_esther
- 5-sterren

Re: Welkom in het BP-café!
Wij gaan lekker luchtig het weekend in!
Zo kom je lekker van je stofwolken af Kaela 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Begrijp me niet verkeerd, ik vind een grote open keuken prachtig, maar ik vraag me af of je het idee niet wat te ver hebt doorgevoerd.Kaela schreef: vr 23 jul 2021, 17:17 Wij gaan lekker luchtig het weekend in!
2A7AA439-99C9-4A84-BC7D-A7937CAA32F0.jpeg
Anne in Zweden schreef: vr 23 jul 2021, 18:07 Begrijp me niet verkeerd, ik vind een grote open keuken prachtig, maar ik vraag me af of je het idee niet wat te ver hebt doorgevoerd.![]()
De binnendeur is nu de buitendeur geworden?
Jij dacht "eens kijken hoe het er hier uit zou zien na een orkaan"?Kaela schreef: vr 23 jul 2021, 17:17 Wij gaan lekker luchtig het weekend in!
Anne in Zweden schreef: Begrijp me niet verkeerd, ik vind een grote open keuken prachtig, maar ik vraag me af of je het idee niet wat te ver hebt doorgevoerd.
Ziet er heel luchtig uit!
Ik ga zeker investeren. In een goede ondervloer en zonwering. Volgend jaar komen er zonnepanelen op te liggen, dat zal ook schelen in de warmte.
Zomervakantie!
Ik lust graag veel drank, verdovende drugs, oordopjes en een grote rol behang!
Ik lust graag veel drank, verdovende drugs, oordopjes en een grote rol behang!
- pearlsofpassion
- Moderator
Kaela schreef: vr 23 jul 2021, 17:17 Wij gaan lekker luchtig het weekend in!
Geven ze geen regen bij jullie?
Anne in Zweden schreef: Begrijp me niet verkeerd, ik vind een grote open keuken prachtig, maar ik vraag me af of je het idee niet wat te ver hebt doorgevoerd.
De buitendeur is weer in ere hersteld!
Ja dat geven ze! Vanmiddag pas. We hebben alles wat niet nat mag worden nog onder dak staan en daar kan een zeil voor. De rest mag nat worden.pearlsofpassion schreef:
![]()
Geven ze geen regen bij jullie?
Verbouwen lost zomaar nog een probleem op! Ik ben klein en heb korte armpjes en kan dus vaak ergens niet bij. Na een hele dag stenen sjouwen zijn mijn armen zeker 5 cm langer geworden 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Handig!!Kaela schreef:Verbouwen lost zomaar nog een probleem op! Ik ben klein en heb korte armpjes en kan dus vaak ergens niet bij. Na een hele dag stenen sjouwen zijn mijn armen zeker 5 cm langer geworden
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Gogo gadget arm!Kaela schreef: za 24 jul 2021, 18:14 Verbouwen lost zomaar nog een probleem op! Ik ben klein en heb korte armpjes en kan dus vaak ergens niet bij. Na een hele dag stenen sjouwen zijn mijn armen zeker 5 cm langer geworden![]()
Hoe was het?hannabelgje schreef: do 22 jul 2021, 11:10 Vandaag lekker een dagje vrij. Vanmorgen begonnen met de fiets 4daagse samen .et mijn papa. Vanavond een eerste date.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Mijn tweede date was minstens zo gezellig als de eerste
Dat samen met een evt nieuw huis en een enorm druk werkrooster maakt dat mijn hoofd overloopt, ik op weinig dingen meer nee zeg en moet gaan uitkijken. Ik ben gesloopt en toch ga ik maar door en door en vergeet ik dat ik psychisch niet heel sterk in elkaar steek en soms nee moet zeggen op weer iemand die iets van me wil. Door de drukte, leuke dingen en veel verplichtingen vergeet ik dan dat ik ook nee kan zeggen op bv een paar uur hondenoppas voor mijn werk.
Maar goed, das voortschrijdend inzicht want ineens zie ik het nu al, eerder zag ik het pas als ik begon te wankelen.