Mijn stomme Poppy heeft zojuist een hap genomen uit de bodem van hun zwembadje
Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
Maar je hebt wel nog gelijke tieten? Niet dat de ene heel leeg is en de andere vol ?
Bye Bye badje 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
In Duitsland BF schoenen gekocht, nou klopt de maat niet en verdwaal ik in de het bureaucratische geheel van retourzendingen. Iets met "woonde ik toch maar in de EU"... (zie ook Barefoot schoenen topic als iemand ze over wil nemen... )
Ik heb 1 theezakje en 1 meloenKaio schreef: ma 02 aug 2021, 08:38 Maar je hebt wel nog gelijke tieten? Niet dat de ene heel leeg is en de andere vol ?![]()
Oke dit is ahkward! Zit net aan een kopje thee en een stuk meloen
Kaela schreef: do 05 aug 2021, 11:51 Oke dit is ahkward! Zit net aan een kopje thee en een stuk meloen![]()
Hapjes uit badjes, schoensores, meloenen&thee.. wat een gedoe allemaal
Hier nog steeds kastjes en muren, om dat enigszins soepel te handelen heb ik precies dát..de reden, het doel van de kast&muur nodig.
Voelt een beetje als achter je eigen staart aanrennen
Hier nog steeds kastjes en muren, om dat enigszins soepel te handelen heb ik precies dát..de reden, het doel van de kast&muur nodig.
Voelt een beetje als achter je eigen staart aanrennen
-
Mandarijn
- 5-sterren

Ik heb last van een muggen invasie en weet niet waar het vandaan komt.....alles gecontroleerd op stilstaand water, maar kan niks vinden
Jaaah hier ook, al een week of 2, er zitten ook enorme joekels tussen (die geven ook hele grote vlekkenMandarijn schreef: do 05 aug 2021, 16:32 Ik heb last van een muggen invasie en weet niet waar het vandaan komt.....alles gecontroleerd op stilstaand water, maar kan niks vinden
Kaela schreef: Oke dit is ahkward! Zit net aan een kopje thee en een stuk meloen
Eh in Limburg? Denk dat het overal heel heel heel erg vochtig is, de bodem nog, er zijn echt gebieden die ik sowieso vind stinken, zo'n rottig water geurtje. EN nu met een beetje zon en zodra het boven de 20 is heb ik het stikbenauwd. Dus geloof dat muggen het echt geweldig vinden, hier stikt het er dan ook van! Al jaren niet zo gehad hoor.Mandarijn schreef: do 05 aug 2021, 16:32 Ik heb last van een muggen invasie en weet niet waar het vandaan komt.....alles gecontroleerd op stilstaand water, maar kan niks vinden
Ja en toch vreemd genoeg geeft dat enorme voldoeningToo schreef: do 05 aug 2021, 16:57 Jaaah hier ook, al een week of 2, er zitten ook enorme joekels tussen (die geven ook hele grote vlekken)
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hier ook giga veel muggen. Ze zitten overal. Iedere wandeling met Zoë is een uitdaging.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
- Charlie Angel
- Moderator
Ook hier enorm veel muggen. Ik zit onder de bulten, soms hele grote schijven.
Ook vliegen zijn er veel trouwens.
Ook vliegen zijn er veel trouwens.