Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Net geholpen het konijn van een vriendin te dwangvoeren en pijnstiller te geven na een operatie. En nu appt ze dat ze zelf ook heeft zitten eten! Go bunny!
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Joepie! :D
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Mijn meneer heeft werk, hier i Norge in zijn eigen beroep. We zijn er allebei nogal confuus van hoe snel dat nu ineens ging; hij begint over twee weken al :D
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Jeeeeeej :D
Gefeliciteerd!!
CindyMayella
5-sterren
5-sterren

Bericht door CindyMayella »

Morgen mijn laatste werkdag!!!!! En werk zowaar de hele dienst met mn manager :D … dat gebeurt nooit ;) …. En dan vrij tot 1 september ;D
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Siberienne schreef:Mijn meneer heeft werk, hier i Norge in zijn eigen beroep. We zijn er allebei nogal confuus van hoe snel dat nu ineens ging; hij begint over twee weken al :D
Wat super zeg, gefeliciteerd!
CindyMayella schreef:Morgen mijn laatste werkdag!!!!! En werk zowaar de hele dienst met mn manager :D … dat gebeurt nooit ;) …. En dan vrij tot 1 september ;D
Veel succes met je laatste werkdag en daarna genieten van de vrije dagen!
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Siberienne schreef: wo 11 aug 2021, 16:59 Mijn meneer heeft werk, hier i Norge in zijn eigen beroep. We zijn er allebei nogal confuus van hoe snel dat nu ineens ging; hij begint over twee weken al :D
Oh, wat geweldig! Feliciteer je meneer maar!
CindyMayella schreef:Morgen mijn laatste werkdag!!!!! En werk zowaar de hele dienst met mn manager :D … dat gebeurt nooit ;) …. En dan vrij tot 1 september ;D
Fijn. En dan nu eerst lekker vrij en daarna op naar een nieuwe toekomst!
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Ik heb net de aller aller aller lekkerste frietjes ever gegeten! En ik ben zowel frietjes expert als criticus.

Zelf gesneden aardappelen, perfect gefrituurd, met parmezaanse kaas en knoflook en een goddelijke mayo. Ik zou hier met liefde mijn figuur voor aan de wilgen hangen!

Maar goed dat ik niet in Wageningen woon :cool:
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Kaela schreef:Ik heb net de aller aller aller lekkerste frietjes ever gegeten! En ik ben zowel frietjes expert als criticus.

Zelf gesneden aardappelen, perfect gefrituurd, met parmezaanse kaas en knoflook en een goddelijke mayo. Ik zou hier met liefde mijn figuur voor aan de wilgen hangen!

Lekker hè, zelfgebakken frietjes, die staan hier ook altijd garant voor een geluksmomentje!
Waar bak jij ze in?
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

Kaela schreef: za 14 aug 2021, 18:22 Ik heb net de aller aller aller lekkerste frietjes ever gegeten! En ik ben zowel frietjes expert als criticus.

Kookte Kruimig voor jullie?
Dat is echt heul erg lekker
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Too schreef: zo 15 aug 2021, 10:07 Kookte Kruimig voor jullie?
Dat is echt heul erg lekker
Jaaaaaaaa!
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Vandaag vlakbij huis een rode ibis gespot :D wat een prachtige vogel is dat toch.
Liep op max 10 meter aan de andere kant van de sloot rustig in het weiland te fourageren. Waren onderweg naar lauwersmeer met de auto waardoor vl spiegelreflex camera bij zich had en hem mooi op foto heeft kunnen zetten :biggrin2: foto's met mijn mobiel waren niet zo fantastisch ::)
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

dinky89 schreef: zo 15 aug 2021, 16:53 Vandaag vlakbij huis een rode ibis gespot :D wat een prachtige vogel is dat toch.
Liep op max 10 meter aan de andere kant van de sloot rustig in het weiland te fourageren. Waren onderweg naar lauwersmeer met de auto waardoor vl spiegelreflex camera bij zich had en hem mooi op foto heeft kunnen zetten :biggrin2: foto's met mijn mobiel waren niet zo fantastisch ::)

Wauww wat bijzonder, is die niet een beetje ver van huis?

Kom ik aan met mijn "hoera een lepelaar" ;D
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

Kaela schreef: zo 15 aug 2021, 13:56Jaaaaaaaa!
Daar mocht ik ook friet eten toen ik op de fiets was en dezelfde 25km ook nog terug moest fietsen, dat voelde wel als een prrima reden.. brandstof voor onderweg
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Too schreef: zo 15 aug 2021, 19:35 Wauww wat bijzonder, is die niet een beetje ver van huis?

Kom ik aan met mijn "hoera een lepelaar" ;D
Een lepelaar is ook wel enorm gaaf om tegen te komen! Zou ik ook heel blij van worden :cool:
Wat betreft ver van huis is het hoe je het bekijkt. Vanuit natuurlijk habitat in zuid Amerika heel ver maar men vermoed dat dit exemplaar uit België komt. Dat zegt in ieder geval dagblad van het noorden https://dvhn.nl/groningen/Rode-ibis-ges ... 89813.html

Plaats reactie