Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Geluksmomentje van de dag
Gewandeld met en gegeten bij Belgische vrienden die hier op vakantie zijn - met hun twee malamute meisjes. Gekletst, veel gelachen en Shadow had het ook prima naar zijn zin 
Geluksmomentje van gisteravond:
We zijn weer in Zweden

-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Veel plezier!
Dank!!
Jullie geluksmomentje klinkt ook heerlijk
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Yay! Välkomna! We doen hard ons best de regenwolken te verjagen, maar woensdag schijnt het de hele dag te gaan gieten.Kim_S schreef: zo 15 aug 2021, 22:42 Geluksmomentje van gisteravond:
IMG-20210814-WA0004.jpg
We zijn weer in Zweden![]()
![]()
![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Heerlijk Kim, geniet ervan![emoji8]
Fijne vakantie familie _S!!Kim_S schreef: zo 15 aug 2021, 22:42 Geluksmomentje van gisteravond:
IMG-20210814-WA0004.jpg
We zijn weer in Zweden![]()
![]()
![]()
Wat een fijne geluksmomentjes allemaal.
Naast het overlijden van Lea heb ik 2 geluksmomenten gehad de afgelopen week.. Mijn date is nog steeds heel leuk, ze heeft me zelfs 2 middagen geholpen met het behang eraf halen.
Het andere geluksmoment is gerelateerd! Want alle behang is verwijderd!!!
Wat is dat tering werk is. Het meeste van de 80 vierkante meter heb ik alleen gedaan en heb zelfs spierpijn in mijn handen, mn gezicht is een soort van chemisch verbrand ondanks alle cremepjes en ik hou overal vocht vast.
Maar wel heel erg leuk dat date 2 keer geweest is

Naast het overlijden van Lea heb ik 2 geluksmomenten gehad de afgelopen week.. Mijn date is nog steeds heel leuk, ze heeft me zelfs 2 middagen geholpen met het behang eraf halen.
Het andere geluksmoment is gerelateerd! Want alle behang is verwijderd!!!
Wat is dat tering werk is. Het meeste van de 80 vierkante meter heb ik alleen gedaan en heb zelfs spierpijn in mijn handen, mn gezicht is een soort van chemisch verbrand ondanks alle cremepjes en ik hou overal vocht vast.
Maar wel heel erg leuk dat date 2 keer geweest is
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat is wel echte liefde, samen behang afhalen…
Ze heeft me iig stinkend en vies gezien en is niet afgehaakt 
Tis pril maar wel heel leuk!
Tis pril maar wel heel leuk!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik wilde het net schrijven!
Hahahahaha, we hebben vooral lol gehad. Misschien omdat het zo pril is dat het de naam relatie nog niet mag hebben.
Dat is een goed teken dat jullie vooral lol hebben gehad tijdens een rottige klus zoals het behang afhalen 
Ze gaan op mn gangetje na alles opnieuw stuucken in mijn nieuwe huis! Het gangetje worden de gaten gerepareerd. Misschien, als ik lief kijk, doen ze die ook nog wel
Heeft 5 dagen hard werken samen met mijn grote vriend de stoommachine (McSteamy) toch nut gehad. Ze gaan namelijk morgenvroeg beginnen.
Heeft 5 dagen hard werken samen met mijn grote vriend de stoommachine (McSteamy) toch nut gehad. Ze gaan namelijk morgenvroeg beginnen.
Wat fijnsam28 schreef: ma 16 aug 2021, 18:53 Ze gaan op mn gangetje na alles opnieuw stuucken in mijn nieuwe huis! Het gangetje worden de gaten gerepareerd. Misschien, als ik lief kijk, doen ze die ook nog wel![]()
Haal morgen wat lekkers voor de klussers en wandel even binnen. Deel complimentjes uit voor de strakke wandjes en gooi 'm er dan eens in. En als t niet officieel of even ertussendoor kan dan misschien wel na werktijd zonder bonnetje