Die had Nespresso cupjes, jaaaa daarvan weet ik: die zijn lekkerdinky89 schreef: di 17 aug 2021, 18:26 Kan je die cups anders niet proberen bij je zus om te kijken of het wat is voor je een apparaat aanschaft?
Nespresso vraagje. Wie oh wie heeft er een Nespresso apparaat en gebruikt.....
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Nespresso vraagje. Wie oh wie heeft er een Nespresso apparaat en gebruikt.....
Re: Nespresso vraagje. Wie oh wie heeft er een Nespresso apparaat en gebruikt.....
Ja, dat is dus de vraagToo schreef: di 17 aug 2021, 18:01 Is hun koffie ook lekker?
Dit hele verhaal, footprint etc, maakte dat ik na oeverloos getwijfel toch maar een senseo voor de snelle bak heb gekozen
-
Ingeborg1958
- 4-sterren

Waarom niet een bonen machine. Zijn ook echt wel te koop in een niet al te groot formaat. Verse bonen erin en altijd een heerlijk bakkie!
En geen afval!
En geen afval!
Ik bedoelde dat jij die cupjes van de koffiejongens zou bestellen en testen of ze lekker zijn in haar apparaatLizzy schreef: di 17 aug 2021, 18:56 Die had Nespresso cupjes, jaaaa daarvan weet ik: die zijn lekker![]()
Ik heb geen antwoord op je vraag, heb geen nespresso
Vind de koffie wel lekker hoor maar veel te duur. Wij hebben deze koffiemaker en zijn er erg tevreden mee. Heerlijke koffie, makkelijk schoon te maken en geen onnodig afval. Je kan af en toe nog eens een andere koffie nemen voor een ander smaakje
https://www.simonlevelt.nl/cloer-mokkamaker-5918
https://www.simonlevelt.nl/cloer-mokkamaker-5918
Helemaal met je eens! Ik gooi de koffieprut trouwens bij de tuinplanten, dat doet ze goed.Ingeborg1958 schreef: di 17 aug 2021, 19:23 Waarom niet een bonen machine. Zijn ook echt wel te koop in een niet al te groot formaat. Verse bonen erin en altijd een heerlijk bakkie!
En geen afval!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ik wil hier niet op antwoorden Lizzy. Ik dacht dat ik je beter opgevoed had 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Dat is toch niet handig als je weinig koffie drinkt?Ingeborg1958 schreef:Waarom niet een bonen machine. Zijn ook echt wel te koop in een niet al te groot formaat. Verse bonen erin en altijd een heerlijk bakkie!
En geen afval!
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ja, je hebt me zo goed opgevoed dat ik nog steeds de Bialetti gebruikMarijeEnBoomer schreef: di 17 aug 2021, 23:05 Ik wil hier niet op antwoorden Lizzy. Ik dacht dat ik je beter opgevoed had![]()

Dat is bovenstaande. En een elektrische mokkamaker vind ik geen vooruitgang zeg maar
-
src_esther
- 5-sterren

Nespresso komt er bij mij niet in maar goed. Er bestaan hervulbare capsules.
Niet lekker of uit principe?src_esther schreef: wo 18 aug 2021, 07:52 Nespresso komt er bij mij niet in maar goed. Er bestaan hervulbare capsules.
Die hervulbare heb ik ook naar gekeken maar daar klagen veel mensen over (dat het niet goed werkt).
-
src_esther
- 5-sterren

Beide. Ik drink nog liever een goede filterkoffie.Lizzy schreef: wo 18 aug 2021, 07:54 Niet lekker of uit principe?
Die hervulbare heb ik ook naar gekeken maar daar klagen veel mensen over (dat het niet goed werkt).
- pearlsofpassion
- Moderator
Ik vind dit dus de beste tip..dinky89 schreef: di 17 aug 2021, 19:36 Ik bedoelde dat jij die cupjes van de koffiejongens zou bestellen en testen of ze lekker zijn in haar apparaat![]()
Ja, is zeker een goede tip! Waren het niet dat mijn zus aan de andere kant van NL woont en haar vaak spreek maar weinig zie. Dus ik hoopte dat er hier ervaringen waren met biologisch afbreekbare cups. Helaas niet tot nu toe.
Ik zit net reviews te lezen van biologisch afbreekbare cups. Laat maar. Ik blijf wel bij mijn Bialetti. Ga mezelf wel weer eens vriend Simon (Levelt) koffie kado doen. Yellow Bourbon Brazil, mmmmm!