Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Aankomende vrijdag weer een date. Het eerste contact (via de chat) is nog een beetje moeizaam. Maar dat vind ik ook altijd het moeilijkste: het is platte tekst en je kunt er geen gevoel in leggen.

En we gaan niet naar mijn favoriete koffietentje. Dat wil ik haar nog niet aandoen, dat komt later wel (als het een blijvertje is). Gelukkig zijn er genoeg koffiegelegenheden in Leeuwarden :)
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

Goed bezig Ronald, live, compleet met lichaamstaal en mimiek, zegt toch meer dan al dat getiep.
Hopelijk is het een leukerd

Je eigen (koffie)stek deel je toch ook niet zomaar met Janneke&allem̶a̶n̶vrouw , dat voorrecht moeten ze verdienen
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Too schreef: di 17 aug 2021, 18:09 Goed bezig Ronald, live, compleet met lichaamstaal en mimiek, zegt toch meer dan al dat getiep.
Hopelijk is het een leukerd

Je eigen (koffie)stek deel je toch ook niet zomaar met Janneke&allem̶a̶n̶vrouw , dat voorrecht moeten ze verdienen
Nee, precies dat. Stel je voor dat het niets wordt en ze vindt mijn koffiestek wel leuk. :biggrin2:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Ronald schreef:Aankomende vrijdag weer een date. Het eerste contact (via de chat) is nog een beetje moeizaam. Maar dat vind ik ook altijd het moeilijkste: het is platte tekst en je kunt er geen gevoel in leggen.

En we gaan niet naar mijn favoriete koffietentje. Dat wil ik haar nog niet aandoen, dat komt later wel (als het een blijvertje is). Gelukkig zijn er genoeg koffiegelegenheden in Leeuwarden :)
Leuk! Veel succes! Misschien moeten we een date topic maken lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

hannabelgje schreef: wo 18 aug 2021, 00:17 Leuk! Veel succes! Misschien moeten we een date topic maken lol.

Gezien de ervaringen van de laatste tijd kan dat het beste dan een langlopend BPWR topic worden ::) ;D
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Ronald schreef: Gezien de ervaringen van de laatste tijd kan dat het beste dan een langlopend BPWR topic worden ::) ;D
Uhm ja daar vrees ik ook voor. Komende week weer twee eerste dates. We gaan gewoon weer door [emoji51]

Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Ronald schreef: wo 18 aug 2021, 18:14 Gezien de ervaringen van de laatste tijd kan dat het beste dan een langlopend BPWR topic worden ::) ;D
En dat kan pas ver nadat het favoriete koffietentje gedeeld is bekend gemaakt worden aan de wederhelft ;D
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

hannabelgje schreef: wo 18 aug 2021, 20:07 Uhm ja daar vrees ik ook voor. Komende week weer twee eerste dates. We gaan gewoon weer door [emoji51]

Ik blijf het lastig vinden. Zeker wanneer je op een (in mijn ogen) fatsoenlijke manier contact zoekt en er gewoon geen enkele reactie komt. Ga dan niet daten als je niet wilt reageren! >:(

Maar goed, er hoeft er maar één te zijn die leuk reageert. Na morgen weet ik in elk geval meer.

Kaela schreef: En dat kan pas ver nadat het favoriete koffietentje gedeeld is bekend gemaakt worden aan de wederhelft ;D
Jij snapt het! Ik ga niet mijn plekje aan de stamtafel opgeven bij het eerste contact. ;D
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Ronald schreef: Jij snapt het! Ik ga niet mijn plekje aan de stamtafel opgeven bij het eerste contact. ;D
Hahaha

Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

hannabelgje schreef: do 19 aug 2021, 11:39 Hahaha

En maar goed dat ik dat nog niet gedaan heb...
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Mijn geluksmonentje is van maandag, toen de aannemer belde dat ze deze week de kozijnen kwamen plaatsen :D
Ik had verwacht dat ze pas volgende week weer zouden beginnen i.v.m. de bouwvak.
De eerste kozijnen zitten er inmiddels in. Vanmiddag komen ze voor de rest.
Alweer een stapje verder :D
sam28
5-sterren
5-sterren

Bericht door sam28 »

Vandaag mijn allereerste dag gehad in een vast contract met mijn tweede diploma! Voor het eerst geen leerling / trainee / stagiair meer. Gewoon als collega. :biggrin2:
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

sam28 schreef: wo 01 sep 2021, 18:01 Vandaag mijn allereerste dag gehad in een vast contract met mijn tweede diploma! Voor het eerst geen leerling / trainee / stagiair meer. Gewoon als collega. :biggrin2:
Gaaf! Proficiat!
Hoe is de eerste dag bevallen?
CindyMayella
5-sterren
5-sterren

Bericht door CindyMayella »

sam28 schreef:Vandaag mijn allereerste dag gehad in een vast contract met mijn tweede diploma! Voor het eerst geen leerling / trainee / stagiair meer. Gewoon als collega. :biggrin2:
Gefeliciteerd ;D !!! Bevalt het???

PS: ik heb morgn mn 1ste dag bij mn nieuwe werkgever :D ..
sam28
5-sterren
5-sterren

Bericht door sam28 »

Haha, zeker! Heel fijn dat er niemand maar me op mijn vingers kijkt en zegt wat ik al dan niet goed doe. :biggrin2:
Morgen heb ik dag 2 en sta ik met een leerling. Die moet ik dus ineens begeleiden ;D Het arme mens. Ik heb meelij.
Ik vind het wel heel vreemd, dat men denkt dat ik het kan en ergens vraag ik me af wanneer er iemand tegen me zegt dat ik het niet kan. :biggrin2: :biggrin2:

Veel plezier morgen CindyMayella!

Plaats reactie