Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Geluksmomentje van de dag
Gefeliciteerd Ronald, met je nieuwe huis!
Klinkt fijnRonald schreef: zo 26 sep 2021, 11:45 Fijn Sam! En mooi dat je het zo kon ombuigen.
Hier ook een geluksmomentje: vanmorgen wakker worden, douchen in een douche die niet lek is en waar ik de ruimte heb, buiten ontbijtje met koffie... Er moet nog wel een hoop gebeuren, maar ik kan wennen aan mijn nieuwe huisje!
Dat jullie nieuwe huizen maar snel een fijn thuis mogen zijn Sam en Ronald!
Ik zit, na een fijne wandeling, te genieten van een ijsje van de Ijstijd...waar ze mijn favoriete smaak weer hadden, op mn nieuwe terras
Ik zit, na een fijne wandeling, te genieten van een ijsje van de Ijstijd...waar ze mijn favoriete smaak weer hadden, op mn nieuwe terras
Sam en Ronald veel gezondheid en geluk in jullie nieuwe woning.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Een van onze medewerkers vroeg een extra dagje vrij ivm elandjacht. Ik zei ‘da’s goed op voorwaarde dat Shadow een bot krijgt’. Dus zat ik vandaag in de bus en trein met een eland poot in mijn tas 
Kreeg je ook nog gekke blikken van medereizigers of viel dat mee?
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Het sat goed ingepakt - dus dat viel meedinky89 schreef: di 28 sep 2021, 20:02![]()
Kreeg je ook nog gekke blikken van medereizigers of viel dat mee?
Wees blij dat je niet om pens gevraagd had 
Ik heb ooit een bevroren gestrekt konijn in mijn Postbank rugzak gehad, die stak er óf met de kop en voorpoten, óf met de achterpoten uit. Was toch nog een eind lopen van de markt naar huis........... Maar ik zie nu dat het nog heel wat gekker kan!

-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
In den goeden ouden tijd... toen we nog rondreden met kofferbakken vol met al dan niet ontdooid vleesch... en bij de parkeerplaats van de Mac bloeddruipende vuilniszakken uitwisseldenTanna schreef: di 28 sep 2021, 21:36 Ik heb ooit een bevroren gestrekt konijn in mijn Postbank rugzak gehad, die stak er óf met de kop en voorpoten, óf met de achterpoten uit. Was toch nog een eind lopen van de markt naar huis........... Maar ik zie nu dat het nog heel wat gekker kan!![]()
![]()
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Siberienne schreef: di 28 sep 2021, 19:55 Een van onze medewerkers vroeg een extra dagje vrij ivm elandjacht. Ik zei ‘da’s goed op voorwaarde dat Shadow een bot krijgt’. Dus zat ik vandaag in de bus en trein met een eland poot in mijn tas
6EF77D05-6E88-4E2C-B29B-F955F394CE22.jpeg
Daar is hij wel even mee bezig.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Heeeeel lang. vandaag regende het. En daar houdt hij niet van. En de poot mocht van ons niet mee naar binnen. Dus er is weinig geknaagd
Zucht... Vroegâh...Ronald schreef: wo 29 sep 2021, 17:37 In den goeden ouden tijd... toen we nog rondreden met kofferbakken vol met al dan niet ontdooid vleesch... en bij de parkeerplaats van de Mac bloeddruipende vuilniszakken uitwisselden![]()
![]()