Kaio schreef: di 09 nov 2021, 16:25
Ja die test lullen ze mooi goed he, er rust iets van waarheid in , maar ja de QR code is ook niet waterdicht
Maar moest jij een QR code bij de DA laten zien? (ik niet nl, dat valt toch onder zorg?)
Uit het artikel op NU.nl ging het mij met name om deze absurditeit;
Mensen die denken dat ze een coronabesmetting hebben doorgelopen, hebben volgens een woordvoerder van het ministerie van Volksgezondheid "genoeg mogelijkheden" om toch een coronabewijs te krijgen. Zo hebben mensen na een coronabesmetting en één vaccinatie ook voldoende voor een geldig coronabewijs.
"Als jij zegt dat je het hebt gehad, hoef je daar geen test van te overleggen. Dit hebben we besloten omdat veel mensen in het begin van de crisis niet zijn getest. Maar die mensen weten vaak zelf wel dat ze het virus gehad hebben."
Maar de serologische test is dan onbetrouwbaar
Lizzy schreef:
Ik hoefde 'm niet werkelijk te laten scannen maar kreeg wel in de mail:
"Ik ontvang alleen eigenaren die volledig gevaccineerd zijn, een geldig herstelbewijs hebben of een negatieve testuitslag van maximaal 24 uur oud. Testen is (voorlopig nog?) gratis voor iemand die geen herstel- of vaccinatiebewijs heeft. Dus ik ontvang alleen eigenaren die een groen vinkje zouden krijgen als ik hun Corona check App scan".
Cindy, fijn dat je tot op heden geen last hebt van je Pfizer prik!
Geen last dat is het zeker niet. Maar in verhouding tot Moderna waar ik 2 weken goed ziek van ben geweest valt dit mee.
Ik heb een soortgelijk bericht gehad....dat was voor mij het enige chantagemiddel, want anders kan ik het niet zien. Vrije keuze is er echt niet (meer). Pure drang en dwang en erger nu hebben ze al over beperkte geldigheid