Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Jullie luchten zijn echt fantastisch, Siberienne! Bij ons zijn ze momenteel minder spectaculair, maar zodra het donker is, komen de sterren tevoorschijn en dat is altijd weer indrukwekkend. Al schijnen ze momenteel minder fel omdat het rond vollemaan is. Maar toch, ik ben zo blij dat ik op een plek woon waar geen lichtvervuiling is!
@Kim: ja, sneeuw hebben we ook, maar niet dramatisch veel, een cm of vijf. En een stralend zonnetje erbij.
@Kim: ja, sneeuw hebben we ook, maar niet dramatisch veel, een cm of vijf. En een stralend zonnetje erbij.
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Jonge jonge, dames in Zweden en Noorwegen, wat een prachtige omgeving hebben jullie toch.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik vraag me nog steeds af waarom de kleuren hier anders zijn dan in NL. Of dat nou puur breedtegraad is of toch ook de schonere lucht. Ik moet wel bekennen dat ik niet veel verder kom dan kiekjes met de phoon. Eigenlijk zou iemand met jouw fototalent hier eens 'los moeten gaan'KarenH schreef: zo 21 nov 2021, 14:13 Jonge jonge, dames in Zweden en Noorwegen, wat een prachtige omgeving hebben jullie toch.
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Siberienne schreef: zo 21 nov 2021, 14:37 Ik vraag me nog steeds af waarom de kleuren hier anders zijn dan in NL. Of dat nou puur breedtegraad is of toch ook de schonere lucht. Ik moet wel bekennen dat ik niet veel verder kom dan kiekjes met de phoon. Eigenlijk zou iemand met jouw fototalent hier eens 'los moeten gaan'![]()
Mocht ik ooit nog eens op vakantie gaan, dan staat Noorwegen toch hoog op de verlanglijst.
Misschien ook maar net dat je meer ruimte hebt en er daardoor beter zicht op hebt? Zelf zit ik hier in Nederland ook regelmatig te genieten van mooie luchten rond zonsondergang ;-)
Maar jullie mogen gerust spammen met foto's uit het hoge noorden want het zijn omgevingen om van mee te genieten :-)
Maar jullie mogen gerust spammen met foto's uit het hoge noorden want het zijn omgevingen om van mee te genieten :-)
+1dinky89 schreef: zo 21 nov 2021, 15:08 Misschien ook maar net dat je meer ruimte hebt en er daardoor beter zicht op hebt? Zelf zit ik hier in Nederland ook regelmatig te genieten van mooie luchten rond zonsondergang ;-)
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

- pearlsofpassion
- Moderator
Ja ik ook. In de zomer althans. Nu zijn er te veel wolken, daar komt geen zon(sondergang) doorheen.dinky89 schreef: zo 21 nov 2021, 15:08 Misschien ook maar net dat je meer ruimte hebt en er daardoor beter zicht op hebt? Zelf zit ik hier in Nederland ook regelmatig te genieten van mooie luchten rond zonsondergang ;-)
Genieten doe ik ook van de foto's maar het maakt me ook wel erg jaloers.
Als je zus en haar vriendinnetje bedenken dat je best een haai kunt worden...
Geweldig!

Zo we zijn weer eens nat geregend , al drie dagen zeik
Maar ik zit nu weer op mn uitkijkpost , even mn kapsel laten drogen
Maar ik zit nu weer op mn uitkijkpost , even mn kapsel laten drogen
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier mogen ze nat echt niet op de bank hoor...

-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Eerste sneeuw die ook blijft liggen en ik kwam de boze wolf tegen in ‘t sprookjesbos
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Mooi hoor, Sib! Hoe is de temperatuur bij jullie? Wij zitten al tegen de -20 aan, al is het meestal zo tussen de -11 en de -15. Het is een novembermaand zoals we die al een paar jaar niet meer kennen: gewoon zoals het hoort, sneeuw en vorst. Geen warme dagen tussendoor waarop de sneeuw smelt, gevolgd door koude dagen waarop de gesmolten sneeuw opvriest en je op een ijsbaan loopt. Heerlijk weer is het hier! 30 cm sneeuw, vaak een zonnetje erbij... mjam!