Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik kan wel wat zon gebruiken.
Heb het idee dat het al een maand nog geen dag droog geweest is, bah.
Heb het idee dat het al een maand nog geen dag droog geweest is, bah.
- pearlsofpassion
- Moderator
Tis elk jaar hetzelfde he. 
Hier is het ook enkel modder en plassen en nog meer kou en nattigheid.
Hier is het ook enkel modder en plassen en nog meer kou en nattigheid.
Ik had vandaag zo een foto met zo'n kunnen maken. Hier in noord Nederland scheen de zon vandaag volop! Sowieso de zon afgelopen dagen meer gezien dan verwacht op basis van de weerberichten.
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Lekkerrrrr. Normaal gesproken hebben wij hier op de eilanden beter weer dan de rest van Nederland, maar het lijkt nu dus wel omgedraaid.dinky89 schreef: vr 10 dec 2021, 17:26 Ik had vandaag zo een foto met zo'n kunnen maken. Hier in noord Nederland scheen de zon vandaag volop! Sowieso de zon afgelopen dagen meer gezien dan verwacht op basis van de weerberichten.
Ach....het zal wel weer een keertje komen.
Kaela schreef: vr 10 dec 2021, 14:26 Ik heb weer eens wat op te passen.
220F9EA6-549B-4BA5-9BA2-048BB6E1EBF2.jpeg
Laatst gewijzigd door pike op za 11 dec 2021, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Witte koude zonnige wereld
heerlijk beeld bij het openen van de gordijnen al kan dit niet tippen aan de winterse plaatjes van Anne en siberienne 
Ja hoor, voor mij wel! Hartstikke mooi!dinky89 schreef: za 11 dec 2021, 10:02 IMG_20211211_095949_229.jpg
Witte koude zonnige wereldheerlijk beeld bij het openen van de gordijnen al kan dit niet tippen aan de winterse plaatjes van Anne en siberienne
![]()
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat is zeker een heerlijk beeld.
Ik zie hier ook iets raars aan de hemel, zo'n geel fel ding....eindelijk is het eens droog (voor zo lang het duurt).
Ik zie hier ook iets raars aan de hemel, zo'n geel fel ding....eindelijk is het eens droog (voor zo lang het duurt).
Erg he ? Hier ook enorm veel regenKarenH schreef: vr 10 dec 2021, 17:41 Lekkerrrrr. Normaal gesproken hebben wij hier op de eilanden beter weer dan de rest van Nederland, maar het lijkt nu dus wel omgedraaid.
Ach....het zal wel weer een keertje komen.
dinky89 schreef: za 11 dec 2021, 10:02 IMG_20211211_095949_229.jpg
Witte koude zonnige wereldheerlijk beeld bij het openen van de gordijnen al kan dit niet tippen aan de winterse plaatjes van Anne en siberienne
![]()
Echt een mooi winters plaatje
- pearlsofpassion
- Moderator
Heel leuk plaatje. Voelt heerlijk, tot hier. Het water is ook bevroren?
Ik zou een foto moeten nemen van de emmer die sinds precies een maand op het terras staat. In de zon (ale ja, toch niet in de schaduw) nota bene. En netto (dus met verdamping) zit daar toch 20cm in...
Spijtig genoeg is dat hier jaarlijkse kost een paar maanden lang...
Je mag in principe erwten zaaien en winteruien poten in oktober-november. Maar eens half september kan je hier in de tuin gewoon niets meer. De pastinaken komen dubbel zo zwaar uit de grond, het is gewoon 1 modderboel. Tis wachten tot begin maart eer weer iets kan en op dat moment loop ik weeral achter op het weerschema. Vooral onkruid wieden is tegen dan een ramp, maar voorheen niet te doen wegens wegglijden en de kluiten die eraan blijven hangen.
Dit was nu het 4e jaar dat ik het probeerde, hoop had, maar nu besef ik dat dat gewoon altijd zo gaat zijn.. En dat vind ik best jammer en moeilijk....
En je zou zeggen, dan zaai ik eind september oid, maar je weet nooit wanneer het dan het laatste van het seizoen is. Plots is het gewoon te laat..
Ik zou een foto moeten nemen van de emmer die sinds precies een maand op het terras staat. In de zon (ale ja, toch niet in de schaduw) nota bene. En netto (dus met verdamping) zit daar toch 20cm in...
Spijtig genoeg is dat hier jaarlijkse kost een paar maanden lang...
Je mag in principe erwten zaaien en winteruien poten in oktober-november. Maar eens half september kan je hier in de tuin gewoon niets meer. De pastinaken komen dubbel zo zwaar uit de grond, het is gewoon 1 modderboel. Tis wachten tot begin maart eer weer iets kan en op dat moment loop ik weeral achter op het weerschema. Vooral onkruid wieden is tegen dan een ramp, maar voorheen niet te doen wegens wegglijden en de kluiten die eraan blijven hangen.
Dit was nu het 4e jaar dat ik het probeerde, hoop had, maar nu besef ik dat dat gewoon altijd zo gaat zijn.. En dat vind ik best jammer en moeilijk....
En je zou zeggen, dan zaai ik eind september oid, maar je weet nooit wanneer het dan het laatste van het seizoen is. Plots is het gewoon te laat..
Nou Dinky, het zag er bij jou gisteren beter uit dan hier! Wat heerlijk zeg, kou... zon...
Hier was het gisteren zo, aan het eind van de middag ; Spookachtig... Mistig, donker. Maar het had wel wat moet ik zeggen. Heerlijk gewandeld met Pippa!
Hier was het gisteren zo, aan het eind van de middag ; Spookachtig... Mistig, donker. Maar het had wel wat moet ik zeggen. Heerlijk gewandeld met Pippa!
Kaela, wat een leuke loge!
Lekker snoetje
Lekker snoetje
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Winter wonderland
Mooi !zurca schreef: zo 12 dec 2021, 11:29 Nou Dinky, het zag er bij jou gisteren beter uit dan hier! Wat heerlijk zeg, kou... zon...
Hier was het gisteren zo, aan het eind van de middag ;
DSC_3166-02.jpeg
Spookachtig... Mistig, donker. Maar het had wel wat moet ik zeggen. Heerlijk gewandeld met Pippa!
Hier regent het . Gister een droge dag
Maar ik wandel de laatste tijd heel vaak in de zeik